Антикризовий PR — низка дій, що допомагають запобігти, підтримати та нейтралізувати наслідки ситуацій, що негативно впливають на репутацію компанії, імідж керівників та команди.
Червона тека – детально розроблений план екстрених комунікаційних заходів в умовах позаштатних ситуацій. Документ дає бізнесу можливість підготуватися до кризи.
1. Інструкції з підготовки до кризових подій
2. Гайд з реагування під час кризи:
перелік ключових повідомлень залежно від рівня кризи та цільових аудиторій; рекомендації з інформаційної підтримки у кризовий час.
3. Механізм дій у післякризовий період:
сценарій виходу із кризи з указанням оцінки потенційної шкоди для репутації компанії.
Для виходу з кризи, подолання її наслідків та реабілітації іміджу компанії необхідний план взаємодії зі стейкхолдерами та управління репутацією компанії. У цьому допоможе комплексна PR-стратегія.
Отримайте безкоштовну консультацію з питань актикризового PR від експертів MAINSTREAM.