Пабліситі —
інформація із незалежного джерела, яка поширюється медіа тому, що вона має цінність новини. Джерело повідомлення нічого не платить за його розміщення в ЗМІ. Функція – привернення уваги та створення інтересу до когось або чогось.
Періодичність (Continuity) —
метод розміщення реклами таким чином, щоб вона виходила через рівні проміжки часу.
Пітчинг —
коротка презентація ідеї, проєкту чи продукту, підкреслення їхньої важливості з метою зацікавити потенційних партнерів, інвесторів, клієнтів або журналістів та привернути їхню увагу.
Позиціювання —
процес формування унікального образу компанії, організації чи особи у свідомості цільової аудиторії, який підкреслює переваги та цінності, а також вирізняє серед конкурентів.
Покриття (Coverage) —
визначення потенційних можливостей засобів масової інформації по географічному охопленню аудиторії.
Польове дослідження —
безпосередній контакт із цільовою аудиторією з метою вивчення її відношення до різних проблем та з`ясування мотивів прийняття тих чи інших рішень (анкетні опитування, особисті інтерв`ю, фокус-групи й ін.).
Пошукова оптимізація сайту SEO (Search Engіne Optіmіzatіon) —
комплекс робіт із зовнішніми й внутрішніми факторами, у результаті яких можна домогтися більш високих позицій сайту в пошукових системах. Виведення сайту на провідні позиції в пошукових системах є найбільш ефективним способом залучення відвідувачів — потенційних клієнтів.
Прийом, коктейль —
зустріч компанії з клієнтами та партнерами з якого-небудь урочистого приводу.
Презентація, церемонія відкриття —
представлення компанії, продуктів, послуг для потенційних та існуючих клієнтів і партнерів.
Прескіт —
надає ЗМІ вичерпну інформацію про подію, що відбувається, і її основні обличчя. Набір документів для прескіта: пресреліз, інформаційний лист чи фактична довідка, брошура, корпоративне видання, річний звіт, біографія з фотографіями, програма заходу, список почесних гостей і т.п.
Прескліпінг —
добірка у ЗМІ за визначений період часу всіх текстових матеріалів, які задовольняють параметрам запиту. Даний формат ефективний при необхідності відстеження реакції у ЗМІ на визначену подію/пресреліз, тему.
Пресконференція —
оголошення факту, презентація деякої події.
Пресреліз (Press Release — «випуск для преси») —
спеціальний бюлетень для працівників засобів масової інформації, що містить матеріали для термінової публікації з метою оповіщення громадськості.
Престур, день відкритих дверей —
знайомство журналістів із бізнес-процесом компанії, виробництвом чи процесом надання послуг тощо.
Продакт плейсмент (Product placement) —
рекламний прийом, під час якого продукцію, компанію чи її логотип демонструють у телевізійній передачі, де ненав`язливо згадують про її (чи його) гарну якість.
Промоція —
цілеспрямована діяльність, спрямована на привернення уваги аудиторії, формування позитивного іміджу, підвищення впізнаваності бренду та рівня довіри до нього.
Просування доброчинності —
компанія надає матеріальні кошти, нематеріальні й інші корпоративні ресурси, залучаючи увагу громадськості до визначеної проблеми; допомагає збирати засоби, залучати учасників і волонтерів.
Профіль аудиторії (Audіence Profіle) —
характеристика складу аудиторії засобу масової інформації, що враховує вік, місце проживання, освітній рівень, дохід та інші параметри.
PR Strategy Card —
інструмент, що формується за результатом розробки стратегії, містить її логічний та стислий виклад. Функції PR Strategy Card: усуває невідповідності короткострокових, довгострокових цілей та місії компанії, допомагає позначити зони відповідальності, перетворює стратегію на план дій.
PEST-аналіз —
інструмент дослідження та планування, який використовують для виявлення та оцінки впливу на компанію, організацію чи бренд чотирьох факторів зовнішнього середовища: політичних, економічних, соціальних та технологічних.
PESO-модель —
фреймворк для створення комплексної комунікаційної стратегії, який об’єднує чотири типи медіа: платні (paid), зароблені (earned), спільні (shared) та власні (owned).
PR-агентство —
незалежне підприємство, що складається з творчих працівників, які встановлюють і підтримують зв`язки з громадськістю, пресою; розміщують зведення пізнавального, інформаційного і розважального характеру в ЗМІ для залучення уваги до продуктів, послуг і самого підприємства.
PR-аудит —
метод дослідження, спрямований на вивчення ефективності зовнішніх і внутрішніх комунікацій компанії. Отримані в ході PR-аудиту результати допоможуть скорегувати комунікаційну політику компанії з метою посилення ефективності заходів, проведених компанією.
PR-послуги —
вид послуг, спрямований на організацію зв`язків із громадськістю та формування суспільної думки (пресконференція, презентація, круглий стіл тощо).