PR-агентство —
незалежне підприємство, що складається з творчих працівників, які встановлюють і підтримують зв`язки з громадськістю, пресою; розміщують зведення пізнавального, інформаційного і розважального характеру в ЗМІ для залучення уваги до продуктів, послуг і самого підприємства.
PR-аудит —
метод дослідження, спрямований на вивчення ефективності зовнішніх і внутрішніх комунікацій компанії. Отримані в ході PR-аудиту результати допоможуть скорегувати комунікаційну політику компанії з метою посилення ефективності заходів, проведених компанією.
PR-послуги —
вид послуг, спрямований на організацію зв`язків із громадськістю та формування суспільної думки (прес-конференція, презентація, круглий стіл тощо).
Періодичність (Continuity) —
метод розміщення реклами таким чином, щоб вона виходила через рівні проміжки часу.
Пошукова оптимізація сайта SEO (Search Engіne Optіmіzatіon) —
це комплекс робіт із зовнішніми й внутрішніми факторами, у результаті яких можна домогтися більш високих позицій сайта в пошукових системах. Виведення сайта на провідні позиції в пошукових системах є найбільш ефективним способом залучення відвідувачів — потенційних клієнтів.
Покриття (Coverage) —
визначення потенційних можливостей засобів масової інформації по географічному охопленню аудиторії.
Польове дослідження —
безпосередній контакт із цільовою аудиторією з метою вивчення її відношення до різних проблем та з`ясування мотивів прийняття тих чи інших рішень (анкетні опитування, особисті інтерв`ю, фокус-групи й ін.).
Прийом, коктейль —
зустріч компанії з клієнтами та партнерами з якого-небудь урочистого приводу.
Презентація, церемонія відкриття —
представлення компанії, продуктів, послуг для потенційних та існуючих клієнтів і партнерів.
Прес-кіт —
надає ЗМІ вичерпну інформацію про подію, що відбувається, і її основні діючі обличчя. Набір документів для прес-кіта: прес-реліз, інформаційний лист чи фактична довідка, брошура, корпоративне видання, річний звіт, біографія з фотографіями, програма заходу, список почесних гостей і т.п.
Прес-кліпінг —
це добірка у ЗМІ за визначений період часу всіх текстових матеріалів, які задовольняють параметрам запиту. Даний формат ефективний при необхідності відстеження реакції у ЗМІ на визначену подію/прес-реліз, тему.
Прес-клуб —
регулярне спілкування з журналістами в рамках неформального заходу із залученням топ-персон компанії і ринку.
Прес-конференція —
оголошення факту, презентація деякої події.
Прес-реліз (англ. Press Release - «випуск для преси») —
спеціальний бюлетень для працівників засобів масової інформації, що містить матеріали для термінової публікації з метою оповіщення громадськості.
Прес-тур, день відкритих дверей —
знайомство журналістів із бізнес-процесом компанії, виробництвом чи процесом надання послуг і т.п.
Продакт плейсмент (Product placement) —
рекламний прийом, під час якого продукцію, компанію чи її логотип демонструють у телевізійній передачі, де ненав`язливо згадують про її (чи його) гарну якість.
Просування доброчинності —
компанія надає матеріальні кошти, нематеріальні й інші корпоративні ресурси, залучаючи увагу громадськості до визначеної проблеми; допомагає збирати засоби, залучати учасників і волонтерів.
Профіль аудиторії (Audіence Profіle) —
арактеристика складу аудиторії засобу масової інформації, що враховує вік, місце проживання, освітній рівень, дохід та інші параметри.