Блок 1. Аналітика даних
Команда здійснює аналіз медіаполя, каналів комунікації, контексту, ключових конкурентів та інших параметрів з використанням бізнес-інструментів та підходів до моделювання систем. Оцінка та пріоритезація груп стейкхолдерів.
Блок 2. Планування
Команда фіксує комунікаційні цілі, розробляє стратегії та тактики взаємодії з ЦА, підбирає інструменти, канали просування та визначає параметри оцінки ефективності (KPIs).
Блок 3. Експертний креатив
Команда створює концепцію просування у вигляді унікальних інтегрованих проєктів, формує ключові повідомлення, механіки взаємодії з аудиторіями та таймінг реалізації.
Стратегія спрямована на досягнення PR-цілей трьох рівнів: роботу зі знанням, іміджем, довірою та бажаною поведінкою аудиторії. Маркетингові, комунікаційні та креативні аспекти стратегії дозволяють слідувати запропонованому вектору розвитку протягом 3-5 років.
Експерти MAINSTREAM створили авторську методологію на основі міжнародних практик та понад 20-річного досвіду співпраці з компаніями з різних секторів економіки.
Ми проводимо із клієнтом стратегічні сесії з метою поринути у бізнес-контекст компанії та запропонувати дієві комунікаційні рішення:
Ми розробляємо виважені рішення разом з клієнтом. Отримайте безкоштовну консультацію щодо можливостей комунікацій для розвитку вашого бізнесу від експертів MAINSTREAM.