• Кейси
  • 2024
  • КОМПЛЕКСНА КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ROYAL HOUSE
КОМПЛЕКСНА КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ROYAL HOUSE

Royal House – українська виробничо-девелоперська група, що працює на ринку нерухомості понад двадцять років. Серед відомих проєктів – ЖК “Британський квартал” та ЖК “Нова Англія”. До портфеля також входять проєкти у Словаччині та Австрії, майбутні об’єкти у передмісті Києва серед яких – ЖК Park Royal у м.Буча. Будівництво здійснюється з використанням власної запатентованої технології виробництва стінових модулів.

Компанія потребувала формування стратегічного підходу щодо укріплення репутації на ринку Києва та виходу на новий для себе ринок – передмістя столиці. Окремою задачею було зрозуміти, як побудувати знання про переваги швидкого будівництва на основі технології компанії та її використання у повоєнній відбудові України.

Командою MAINSTREAM було запропоновано рішення: розробити комплексну комунікаційну стратегію для компанії Royal House та її продуктів – житлових комплексів у Києві та області.

На початку роботи експерти нашої команди провели стратегічну сесію з представниками компанії Royal House. Додатково було організовано дослідження за якісною та кількісною методологією для вивчення актуальних потреб та мотивів споживачів на ринку первинної нерухомості. Результати сесії та звітів дослідження стали основою для розробки стратегічних рішень. Для аналітики команда провела PR-аудит та комунікаційний аудит брендів компанії та конкурентів, проаналізувала український ринок нерухомості, тренди в Україні та світі. Далі було проведено SWOT-аналіз та обрано майбутній вектор стратегії. Були визначені стейкхолдери та описані портрети сегментів цільової аудиторії.

На другому етапі ми зосередилися на оновленні бренд-платформи Royal House. Були описані прояви бренду, визначене позиціювання, точки диференціації, архетипи та Tone of Voice. На основі цього були розроблені тактичні й креативні рішення з урахуванням інтегрованих механік та PESO-інструментарію. На третьому етапі були запропоновані детальні PR-кампанії для кожного з проєктів – ЖК “Нова Англія”, Park Royal та “Оксфорд”. Завершальним етапом стало антикризове планування та складання плану реагування на кризи.

У результаті клієнт отримав документ, який дозволяє вибудовувати комунікацію впродовж кількох років із можливістю адаптації до змін у поточній ситуації. Презентація містить також оцінку ризиків, алгоритм управління кризами, інформацію щодо процедури реагування та розподіл ролей у команді, правила оформлення інформаційних повідомлень. Підхід MAINSTREAM у стратегічному плануванні передбачає поступове та системне управління репутацією для побудови стійких брендів та допомозі у досягненні бізнес-цілей компанії. Все це знайшло вираження у готовій стратегії.