В Україні стратегічний підхід до КСВ частіше практикується на розсуд окремого бізнесу. При цьому дослідження фіксують, що споживачі серед Y і Z обирають компанії, діяльність яких відповідає цінностям цих поколінь.
Трендом стала орієнтація проєктів в області КСВ на досягнення 17 Цілей сталого розвитку ООН. Вони спрямовані, наприклад, на ліквідацію бідності, збереження ресурсів планети і забезпечення благополуччя населення.
Міжнародні компанії, в яких КСВ – частина бізнес стратегії, фокусуються в тому числі і на тому, щоб кожна філія відповідала світовим стандартам. Так і в одній з виробничих компаній України ретельно підходять до своїх соціальних обов'язків.
Нашим завданням у проєкті було інформування про ініціативи українського підрозділу компанії в напрямку скорочення впливу на екологію, дотримання етики щодо персоналу та реалізації інших принципів сталого розвитку.
Ми орієнтувалися на широкий загал – жителів великих міст України і тих, кому небайдужі питання екології. Стейкхолдери проєкту – медіа, представники громадського сектору, бізнесу і співробітники самого підприємства.
Так, у спецпроєкті «Фабрика 360» ми у форматі фото-екскурсії показали, як реалізуються інновації на виробництві та як співробітники ставляться до зусиль компанії. А з серії програм на радіо слухачі дізналися про екологічні проблеми і про те, як сталий розвиток бізнесу допомагає їх вирішити. В інших матеріалах для ЗМІ ми розповіли, навіщо бізнес інвестує в екологію, етику і гендерну рівність, і яких результатів це дозволяє досягти.
За підсумком проєкту ми отримали 40 публікацій й охопили понад 560 тис. осіб.