У 2014 році знайомитися з нашою країною прибув виробник Grant’s — найстарішого купажованого віскі з Шотландії. Компанія William Grant & Sons планувала розробку яскравого позиціонування одного зі своїх продуктів на ринку України.
На момент початку співпраці в Україні розгорілася гостра військова криза. А просування будь-якого міцного алкоголю сприймалося скоріше як можливість «втопити свої печалі», а не відзначити щось радісне.
До того ж, сам бренд Grant's був маловідомий в нашій країні. А абревіатура глобальної рекламної кампанії IOU (I owe you) ні про що не говорила українцям. На реалізацію проєкту в нас було 4 місяці і дуже невеликий бюджет. Здавалося, складніше не придумаєш. Але…
Ми створили концепцію #IOU: так молоді дорослі отримали новий спосіб сказати «дякую» тим, хто допомагав їм досягти успіху в житті. Фраза I owe you — я тобі винен — звучала як визнання внеску іншої людину в твій добробут. А ще — як можливість об'єднати українців у складний час.
Ми запустили віртуальний флешмоб тостів у соцмережах з хештегом #IOU. Так кожен бажаючий міг «підняти келих» і подякувати значущу для себе людину.
Бренд став активно брати участь у великих заходах. Grant's презентував свій особливий «укро-модний» коктейль на кількох заходах у Києві.
Ми організували прес-тур на дистилерію William Grant & Sons у Шотландії, де журналісти взяли участь у процесі купажування, створивши по три власних сорти віскі Grant’s.
Крім того, весь цей час ми проводили конкурс стартапів по всій Україні. Боротьба 20-ти фіналістів, номінантів на звання кращого стартапу, три місяці супроводжувалася ефірами на радіо The Aristocrats, просуванням в онлайн і друкованих виданнях.
Фінал масштабного конкурсу та нагородження переможців пройшли в День подяки в одному з найпрестижніших нічних клубів Києва. Церемонію відвідали понад 700 гостей, з них 20 знаменитостей і представників топ ЗМІ (Vogue, L'Officiel, телеканал М1 та інші). Так бренд Grant's став асоціюватися з традицією відзначати День подяки в Україні.
І хоча спочатку клієнт наймав нас для поширення прес-релізів, ми змогли запропонувати набагато більше. Проєкт отримав загальне охоплення близько 2,5 млн осіб через публікації, більше 94 тис. осіб через івенти, загальна PR value перевищила 25 тис. фунтів стерлінгів. А ми як агентство отримали престижну нагороду SABRE Gold EMEA Awards 2015 у категорії Russia and CIS.
Досягнемо найкращих результатів для партнерів, які нам довіряють.