Близько 100 християнських волонтерських організацій в Україні об’єдналися в єдину мережу. Мета – координація зусиль для допомоги ЗСУ, переселенцям та цивільному населенню на прифронтових територіях. Разом з тим, у новоствореного Обʼєднання виникла необхідність сформувати стратегію публічних комунікацій.
На першому етапі співпраці команда MAINSTREAM провела Strategic Check-up, який допоміг виявити комунікаційні бар’єри та окреслити можливості. Команда здійснила дослідження інформаційного поля, сегментувала групи стейкхолдерів за рівнем впливу та сформувала стратегічну основу: підходи до реалізації й систему вимірювання ефективності (KPIs).
Наступним етапом стала розробка тактичного плану реалізації стратегії. Команда MAINSTREAM провела серію креативних брейнштормів. За результатами обговорень ми запропонували Об’єднанню креативну платформу та ключові меседжі. Експерти MAINSTREAM підібрали PR-інструменти та канали просування, деталізували тематики контенту та розробили покроковий план реалізації стратегії на наступні півтора року.
"Ми використовуємо поетапний підхід у формуванні стратегії комунікації. Всі запропоновані рішення логічно розподілені по спринтам і мають відповідні KPIs. Це дає змогу дотримуватися стратегічних орієнтирів та водночас залишає можливість скоригувати тактичний план на етапі його реалізації, враховуючи актуальний контекст. Формуючи стратегію, ми застосовуємо інноваційні методики та закладаємо основу для ефективних комунікацій. Це дозволяє залишатися гнучким до змін середовища або всередині організації", – резюмує старша менеджерка стратегічних комунікацій MAINSTREAM Олена Цикалюк.