До агентства звернувся клієнт для оцінки PR-активностей своєї організації. Протягом восьми місяців PR-команда благодійного фонду SAVE UKRAINE спілкувалася з аудиторіями у ЗМІ, соцмережах і під час заходів. Кількісних результатів удалося досягти, але не покидало відчуття, що потенціал комунікацій використовується не на повну потужність. Ми запропонували провести стратегічний чек-ап.
Для вирішення завдань ми застосували PR Strategy Card – авторський інструмент MAINSTREAM. Експерти агентства вибудували взаємозв'язок між цілями організації та необхідними ресурсами для побудови довірливого спілкування зі стейкхолдерами. Ми розʼяснили логіку досягнення бізнес-завдань через комунікаційні дії, стратегії та інструменти. Клієнт також отримав чіткий прогноз результативності. Стало зрозуміло, навіщо потрібен сайт, яку користь приносять сторінка у Facebook або канал у Telegram, і як матеріал у ЗМІ наближає до мети. У результаті фонд переглянув структуру команди, поставив перед собою чіткі PR-цілі та оновив комунікаційні плани.