Моніторинг та аналітика

Нова законодавча ініціатива, публічна криза, ухвалення непопулярних, але необхідних рішень – усе це та багато іншого впливає на сприйняття вашого бізнесу стейкхолдерами.

Медіа поле та ставлення до компанії може змінитися за секунду. Але, якщо ви відстежуєте ситуацію, то зможете спокійніше та швидше відреагувати та мінімізувати наслідки.

PR-професіонали щодня приймають рішення про те, які меседжі озвучити, як реагувати на публічні заяви третіх осіб, та до яких ризиків бути готовим. Підставою для таких рішень є фактичні дані моніторингових звітів. Важливо, аби інформація була перевіреною, релевантною та сприймалася легко. Саме так можна описати наш підхід до надання послуг з моніторингу та аналітики.

Ми реалізували понад 250 проєктів. Наші клієнти цінують нас за високу якість та точність аналітики, індивідуальний підхід та оперативність. Моніторинг та аналітика MAINSTREAM приходять точно тоді, коли потрібна чітка картина для відстеження ситуації та прийняття стратегічних рішень.

 

Що ми можемо зробити для вас:

1. Щоденний моніторинг

  • Відстеження публічного поля профільної галузі
  • Трекінг згадок за ключовими словами
  • Огляд економічної та політичної ситуації в країні відповідно до інтересів клієнта
  • Моніторинг активності конкурентів у публічному полі
  • Картина дня в Україні для міжнародних компаній
  • Розуміння ситуації у країні, де компанія веде діяльність
  • Alert – оперативні сповіщення про кризові ситуації

2. Моніторинг соціальних мереж

  • Відстеження соціальних мереж, блогів, форумів, відгуків, месенджерів
  • Збір інформації 24/7
  • Alert – оперативні сповіщення про кризові ситуації
  • Індивідуальна оцінка та аналіз публікацій фахівцями
  • Аналітика соціальних мереж

3. Комплексний моніторинг реакції на ключові заяви та заходи

  • Відстеження згадок спікерів, компаній, брендів
  • Детальна статистика щодо регіонів, типів ЗМІ, кількості згадок
  • Оцінка впливу порядку денного заходу на публічне поле
  • Картина резонансу в медіаполі заяв та меседжів компанії

4. Контент-аналітика

  • Оцінка комунікаційного поля компанії та/або конкурентів
  • Ручна фільтрація моніторингу на релевантність, відповідність завданням
  • Розмітка тональності публікацій
  • Вибір найбільш важливих публікацій для подальшого ранжування та формування комплексної статистики
  • Вичитка та формування звіту аналітичними фахівцями

5. Аналітична записка

  • Оперативна аналітика реакції на резонансні заяви чи події у публічному полі
  • Відстеження впливу чинників на характер висвітлення у ЗМІ
  • Зручний формат подачі інформації у вигляді таблиць та діаграм
  • Професійний підхід до аналізу даних
  • Заощадження часу для прийняття необхідних рішень

Аналітична база MAINSTREAM налічує понад 20 тисяч джерел.

У пул майданчиків моніторингу входять українські та міжнародні друковані, онлайн-ЗМІ, радіо, ТБ, соцмережі, месенджери, майданчики для відгуків та багато інших.

Серед наших клієнтів за 20 років – українські та міжнародні компанії: YASNO, Укрнафта, МТСБУ, EastOne, Roshen, Vitmark, EVA, HONOR, StarLightMedia, Turkish Airlines, Фонд Віктора Пінчука.

Отримайте безкоштовну консультацію щодо можливостей моніторингу та аналітики від експертів MAINSTREAM. 

Замовити консультацію залишити заявку