Нова законодавча ініціатива, публічна криза, ухвалення непопулярних, але необхідних рішень – усе це та багато іншого впливає на сприйняття вашого бізнесу стейкхолдерами.
Медіа поле та ставлення до компанії може змінитися за секунду. Але, якщо ви відстежуєте ситуацію, то зможете спокійніше та швидше відреагувати та мінімізувати наслідки.
PR-професіонали щодня приймають рішення про те, які меседжі озвучити, як реагувати на публічні заяви третіх осіб, та до яких ризиків бути готовим. Підставою для таких рішень є фактичні дані моніторингових звітів. Важливо, аби інформація була перевіреною, релевантною та сприймалася легко. Саме так можна описати наш підхід до надання послуг з моніторингу та аналітики.
За 15 років ми реалізували понад 250 проєктів. Наші клієнти цінують нас за високу якість та точність аналітики, індивідуальний підхід та оперативність. Моніторинг та аналітика MAINSTREAM приходять точно тоді, коли потрібна чітка картина для відстеження ситуації та прийняття стратегічних рішень.
Аналітична база MAINSTREAM налічує понад 20 тисяч джерел.
У пул майданчиків моніторингу входять українські та міжнародні друковані, онлайн-ЗМІ, радіо, ТБ, соцмережі, месенджери, майданчики для відгуків та багато інших.
Серед наших клієнтів за 15 років – українські та міжнародні компанії: YASNO, Укрнафта, МТСБУ, EastOne, Roshen, Vitmark, EVA, HONOR, StarLightMedia, Turkish Airlines, Фонд Віктора Пінчука.
Отримайте безкоштовну консультацію щодо можливостей моніторингу та аналітики від експертів MAINSTREAM. Аби подати заявку, використовуйте форму нижче: