Ні для кого не секрет, що провести захід на 200 осіб у період карантину стало практично нереальним, а часом навіть нелегальним. І що діджитал активності при всіх їхніх перевагах все одно не замінять простого людського спілкування. І, як наслідок, не особливо-то й сприяють командотворенню. А команда великого агрохолдингу чекає свого щорічного тімбілдінга з нетерпінням.
Наш івент-департамент знайшов вихід і спільно із внутрішньою командою компанії розробив новий формат івенту в концепції phygital (від англ. phygital, з'єднання слів physical і digital). Ми спробували об'єднати всі доступні нам технології та можливості. І ось, що з цього вийшло.
Напередодні онлайн-заходу кожен із 200 учасників отримав поштою загадковий кейс, який можна було відкрити тільки в призначений час. Так, цікавість учасників ми теж передбачили і закрили чемодан на кодовий замок.
У призначений час всі учасники зібралися в зум-конференції, звідки після офіційної частини та інструктажу всі були переведені у персональні кімнати. Тут гості мали познайомиться з командою і вирішити, що ж потрібно робити. Вже у ході гри учасники почали помічати відмінності у кейсах – у кожного був різний кейс. В рамках цієї гри гості мали підкорити космос і засадити обрану планету рослинами. Пройти кожне із завдань учасники могли тільки при взаємодії всієї команди — кожен вирішував своє завдання і наближав команду до фіналу.
Органічний симбіоз інтернет-технологій і фізичного квесту допоміг створити нам унікальний формат тімбілдінга, який відповідає на запити клієнтів і дарує нові відчуття гравцям.