Credit Kasa – одна з найбільших в Україні компаній у сегменті небанківських фінансових сервісів. Послугами Credit Kasa користуються мільйони українців. Втім, до самого сектору небанківського кредитування сформувалася стійка недовіра та негативне сприйняття. Бізнес Credit Kasa побудований на законодавчих та етичних принципах, але репутація сегменту загалом впливає на можливості компанії доносити свою позицію до стейкхолдерів.
Завданням MAINSTREAM стало поширити знання про компанію, сформувати публічну експертизу та налагодити діалог з ключовими цільовими групами: представниками регуляторних органів, бізнес-спільнотою та ЗМІ.
Основна комунікаційна ціль Credit Kasa – донести цінність ринку небанківського кредитування для економіки України, а також сформувати публічний профіль експертизи компанії. Це дозволить брати активнішу участь у процесі трансформації та регулювання ринку.
Першим кроком у визначенні напряму комунікації стало проведення репутаційного аудиту. Його результати дозволили виявити сильні та слабкі сторони позицій компанії у публічному полі, її поточні взаємини зі стейкхолдерами та бажане сприйняття.
Наступним етапом співробітництва стала розробка комунікаційної стратегії. У рамках її підготовки команда MAINSTREAM провела стратегічні сесії із клієнтом. Такий підхід дав можливість виявити важливі інсайти та детальніше ознайомитися з експертизою компанії. Результати сесій та висновки репутаційного аудиту стали основою для комунікаційної стратегії.
Надалі команда буде займатись реалізацією запропонованої комунікаційної стратегії та досягненням заявлених у ній цілей.