• Кейси
  • 2021
  • Один день у газовидобуванні: розповідаємо про професії
Один день у газовидобуванні: розповідаємо про професії

Щороку другої неділі вересня в Україні відзначають професійне свято – День працівників нафтової, газової та нафтопереробної промисловості. «Укргазвидобування» та компанія MAINSTREAM вирішили знайти нестандартний підхід до привітання працівників – познайомити мільйони українців із професіями індустрії, яка забезпечує усю країну газом та теплом.

Команда MAINSTREAM запропонувала зробити це у форматі «занурення у новий досвід» за допомогою зйомки відеосюжету для ранкового шоу «Сніданок з 1+1». Журналістка телеканалу Наталія Щука на один день стає помічником бурильника на одній із колтюбінгових станцій «Укргазвидобування». За один день вона демонструє глядачам усі нюанси професії та показує залаштунки роботи. А потім і сама пробує себе у новій ролі. У 2020 році нашим героєм став помічник бурильника Сергій Сіромашенко, який провів для Наталії екскурсію своїм робочим місцем і показав, з якими викликами має справу щодня.

Naftogaz

Клієнт настільки оцінив ідею та її реалізацію MAINSTREAM, що у 2021 році вирішив розширити список професій та зняти цикл із трьох відеороликів.

  • Перше відео присвячене професії інженера ГРП. Гідравлічний розрив пластів (ГРП) – один із найбільш надійних та безпечних способів видобутку газу зі свердловин. «Провідником» для журналістки телеканалу став старший інженер ГРП «Укргазвидобування» Віктор Теницький. Він розвіяв безліч міфів і розповів, чому цього способу не варто побоюватися.

Naftogaz_01

  • Друге відео – про професію петрофізика. Ці фахівці знаються на мінеральних і фізичних властивостях гірських порід, прогнозують наявність корисних копалин, інтерпретують дані сейсморозвідки. Петрофізик «Укргазвидобування» Іван Терепенчук показав, як створюються 3D-моделі карт залягання газу, як знайти та підняти його на поверхню при заляганні на глибині понад 1 км.

Naftogaz_02

Naftogaz_03

У результаті кампанії ми отримали понад 2 млн унікальних переглядів на телеканалі, а також 1,5 млн переглядів у Facebook і YouTube. Клієнт зазначив, що серія відеосюжетів про професії підвищила інтерес до вакансій «Укргазвидобування» та покращила імідж компанії.

У 2022 році проєкт отримає новий розвиток. Планується запуск трьох нових напрямків.

  1. Науково-популярний: розповіді про технологічність видобутку газу.
  2. Люди Нафтогазу: про професіоналів, які щодня роблять країну кращою.
  3. Газові пригоди: показати об’єкти видобутку газу на карті України.