• Кейси
  • 2021
  • Комунікаційна стратегія для MHM
Комунікаційна стратегія для MHM

MAESTRO Hotel Management – компанія з управління готельним бізнесом. До її портфелю входять найкращі готелі та ресторани Одеси: M1 Hotel, Олександрівський, Villa le Premier та інші.

Необхідність, з якою зіткнулася команда молодого бренду MHM – формування стратегії для розширення присутності на ринку України з відбудовою від конкурентів та побудова системи для регулярної комунікації, яка пришвидшить досягнення поставлених бізнес-цілей.

Рішенням команди MAINSTREAM стала розробка комунікаційної стратегії. Наш підхід складався з трьох етапів: аналітика, стратегія та креатив.

Перший етап передбачав аналіз ринкового контексту та інформаційного поля. На другому ми розширили розуміння груп стейкхолдерів, розробили позиціонування компанії, обіцянку бренду, Tone of Voice та інші необхідні інструменти для створення цілісної репутації бізнесу.

На третьому етапі за результатами серії брейнштормів команди агентства ми представили дві креативні концепції, підібрали PR-інструменти та канали просування. Важливою частиною стали унікальні проєкти із описом механік реалізації.

«Працюючи над проєктом, ми прагнемо досягти синергії команди клієнта та агенції. Для кращого розуміння бізнесу проводимо низку стратегічних сесій. Ми вважаємо цей підхід виграшним, оскільки він дозволяє заглибитись у сферу компанії та розробити креативні рішення для бізнес-завдань. Клієнту в процесі роботи це також дає можливість побачити себе по-новому», – Каріма Андреєва, менеджер стратегічних комунікацій MAINSTREAM.

Більше дізнатися про авторську методику MAINSTREAM для побудови комунікаційних стратегій можна, написавши на info@mainstream.ua .