Розкрити у собі талант – це виклик. А особливо, якщо ти – звичайна українська дитина, яка практично не має можливості реалізувати себе. Тобі дуже хочеться знати, на що ти здатний у цьому світі. Але ти не маєш жодного уявлення, з чого почати і куди рухатися.
Аби розв'язувати цю проблему, агентство MAINSTREAM спільно з Представництвом ЄС в Україні реалізували проєкт, який розкриває творчі здібності дітей та знайомить молоде покоління із цінностями та культурою ЄС.
Завдання MAINSTREAM полягало у тому, аби вигадати проєкт, який задовольнив би потреби та інтереси молодого покоління, був би соціально значущим та відповідав місії Представництва ЄС в Україні.
Розробляючи концепцію проєкту, ми детально занурилися у вивчення цільової аудиторії, її вподобань та контексту. Під час пандемії діти були замкнені вдома перед екранами, а батьки були позбавлені можливості допомогти розвитку їхніх творчих здібностей. Це особливо актуально для маленьких міст та сіл України.
Нашою метою було створити маленький онлайн-світ, де працюють закони старанності та творчості. Кожен, хто намагається щось зробити, переможе. Дослідження підтвердили актуальність концепції: 67% сучасних дітей та підлітків України хочуть, аби їх навчили, як реалізувати креативний потенціал. На додаток, потрібно було враховувати та законодавчі обмеження: ми не могли спілкуватися з дітьми віком до 12 років безпосередньо, а тому комунікація була спрямована і на батьків.
Команда MAINSTREAM розробила та створила сайт, де були розміщені безкоштовні відеоуроки та завдання для дітей за чотирма творчими напрямками: музика, танці, малювання та кулінарія. За допомогою сторітелінгу, якісного візуального ряду та гейміфікації ми перенесли дітей в інший світ – на планету розвитку таланту EU TALENT.Space. Оскільки сучасне покоління віддає перевагу спілкуванню у смартфоні, особливу увагу приділили розробці мобільної версії платформи.
Аби змотивувати дітей приєднатися до проєкту, під час старту платформи ми запустили конкурс: учасникам потрібно було переглянути навчальні відео за обраним напрямком та виконати завдання від інфлюенсера. Виконане завдання потрібно було завантажити до соціальних мереж з хештегом проєкту. Найкращі учасники отримали призи від Представництва ЄС в Україні.
Окрім творчих напрямків, на платформі можна було пройти спеціальний євроквіз на знання країн Європи і також отримати подарунки. Як один із призів було розроблено стилізовану книжку-розмальовку. До неї увійшли ілюстрації країн ЄС та цікаві факти про кожну з них.
EU TALENT.Space дав можливість кожній дитині в Україні, незалежно від соціального статусу, географії чи досвіду, спробувати себе у творчих напрямках та розкрити свої здібності. Наша перемога у тому, що проєкт продовжує жити і після завершення офіційної частини конкурсу. Навіть без додаткового просування проєкт лишається популярним серед аудиторії та є автономним, продовжуючи формувати імідж Представництва ЄС в Україні серед дітей та підлітків.
Детальніше про проєкт – у нашому відео