EU TALENT. Space: об’єднані талантом!

Розкрити у собі талант – це виклик. Особливо, якщо ти звичайна українська дитина, яка практично не має можливості реалізувати себе.

Аби вирішити цю проблему, агентство MAINSTREAM спільно з Представництвом ЄС в Україні запустили проєкт, який розкриває творчі здібності дітей та знайомить молоде покоління із цінностями та культурою ЄС.

Створюючи концепцію проєкту, ми детально занурилися у вивчення цільової аудиторії. Важливо було зрозуміти інтереси та потреби покоління Z. За допомогою сторітеллінгу, якісного візуального ряду та гейміфікації ми перенесли дітей у інший світ – на планету розвитку таланту EU TALENT.Space.

 

platform

Команда MAINSTREAM розробила та створила сайт, де представлені безкоштовні відеоуроки та завдання для дітей на чотирьох творчих напрямках: музика, танці, малювання та кулінарія. Оскільки Gen Z надають перевагу спілкуванню у смартфоні, особливу увагу приділили розробці мобільної версії платформи.

Аби мотивувати дітей приєднатися до проєкту, під час старту платформи ми запустили конкурс: учасникам необхідно було переглянути навчальні відео за вибраним напрямком та виконати завдання від інфлюенсера. Готове завдання потрібно було завантажити до соціальних мереж з хештегом проєкту. Найкращі учасники отримали призи від Представництва ЄС в Україні.

children

Окрім творчих напрямків, на платформі можна було пройти спеціальний євроквіз на знання країн Європи та отримати подарунки. У якості одного з призів було розроблено стилізовану книжку-розмальовку. До неї увійшли ілюстрації країн ЄС та цікаві факти про кожну з них. Більш того, учасники проєкту могли дізнатися від партнерів – Creative Europe та House of Europe – про фестивалі, книжки та можливості, які ЄС створює для маленьких українців.

prize

Для просування проєкту EU TALENT.Space команда MAINSTREAM реалізувала медіакампанію, задіяла соцмережі та запустила роботу з блогерами. У результаті за три тижні реалізації конкурсної механіки проєкт досягнув поставленої мети. Платформу відвідало понад 6300 унікальних користувачів. Близько 400 дітей зареєструвалися для участі у конкурсі, а 47 стали найкращими у своїх напрямках. Ми отримали 31 публікацію, 8 виходів у блогерів та запустили один спецпроєкт у ЗМІ. Охоплення платформи склало близько 600 000 осіб.

EU TALENT.Space дала можливість кожній дитині в Україні, незалежно від соціального статусу, географії чи досвіду, спробувати себе у творчих напрямках та розкрити свої здібності. Наша перемога у тому, що проєкт живе і після завершення офіційної частини конкурсу. Навіть без додаткового просування проєкт популярний серед аудиторії та є автономним, продовжуючи формувати імідж Представництва ЄС в Україні серед зумерів.

Детальніше про проєкт – у нашому відео

Проєкт EU TALENT.Space увійшов до шорт-листу SABRE Awards у номінації Non-Corporate | Government Agencies, а також здобув візднаку «Certificate of Excellence» у номінації Brand Content & Creativity | Best in Digital Brand Platforms.