Проект Європейського Союзу
Про експертизу
Проект Європейського Союзу

MAINSTREAM виступила партнером загальнонаціонального багатоетапного проекту, мета якого - боротьба з сімейним насильством. Ініціатором став проект Європейського Союзу «Права жінок і дітей в Україні — комунікаційний компонент», подія відбувалася за підтримки Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту.

Основні задачі проекту:

  • Привернути увагу суспільства до проблеми сімейного насильства.
  • Проінформувати населення щодо роботи гарячої лінії, центрів соціальної і психологічної допомоги для тих, хто постраждав від домашнього насильства.
  • Зруйнувати стереотипи щодо заборони публічного обговорення теми насильства у родині.
Результат

327 публікацій у ЗМІ

Детальніше
Детальніше
PR+Event
  • Урочиста церемонія підписання «Декларації поваги» за участі селебритіс.
  • Сформований пул лояльних до проекту журналістів.
  • Прес-конференція в Києві, присвячена старту кампанії.
  • 6 прес-конференцій на початку кампанії (Львів, Донецьк, Одеса, Велика Ялта в один день і одночасно).
  • 200 тисяч браслетів розповсюджено впродовж одного місяця.
  • 150 білбордів, 50 сіті-лайтів розміщено у 8-ми містах.
  • 7 рол-мобілів підготовлено для вуличних заходів у 7-ми містах України. 
  • Прес-брифінг на Київському центральному залізничному вокзалі, присвячений початку розповсюдження карток на залізничних вокзалах країни.
  • Щоденний фотозвіт з кожного міста.
  • Розповсюджено 50 тисяч карток з інструкціями та телефонами гарячих ліній.
  • Організовано інтерв’ю з реальними жертвами домашнього насильства.
Результати
  • Мільйони українців визнають існування проблеми і 200 тисяч людей носять маджентові браслети на знак протесту проти будь-якого насильства.
  • Проблема стала темою численних публікацій в ЗМІ (представники проекту були запрошені на ток-шоу «Шустер Live»).
  • Тема обговорювалася в соціальних мережах і блогах, стимулюючи дискусії між інтернет-користувачами.
  • Кількість дзвінків на гарячу лінію збільшилася на 68%.
  • Такі вітчизняні зірки, як Кіше, С.К.А.Й., Кузьма, Лама, Світлана Лобода й інші підтримували кампанію, носячи браслети, поширюючи меседж за допомогою інтерв’ю і коментарі для преси.