• Кейси
  • Grant's та серф-експедицію Норвегією
Агентство Mainstream інтегрувало бренд клієнта в серф-експедицію Норвегією
Євгенія Головіна
Євгенія Головіна
керівник проекту, PR-стратег компанії Mainstream
«Філософія бренду Grant’s — Stand Together. Цей віскі створено для міцних компаній і авантюристів. Вони залишаються разом у будь-якій ситуації — радіють перемогам, долають труднощі. Коли ми дізналися про експедицію Surfin’ua до Норвегії, то зрозуміли, що це пригода в дусі Grant’s. Адже складно досягти успіху самотужки».
Grant's та серф-експедицію Норвегією

З 11 по 25 березня засновник Surfin’ua (серф-ентузіасти та організатори серфінг-мандрівок по всьому світу) Серафім Романов та телеведучий Олександр Педан здійснили експедицію до Норвегії. Мандрівники мріяли посерфити на Лофотенських островах, побачити північне сяйво, насолодитися арктичним повітрям. 

За 16 днів подорожі хвилі було підкорено, північне сяйво сфотографовано. Учасники відвідали навіть заполярне селище Унстад, мекку для серфінгістів з усього світу, населення якого всього 19 людей. А зігрівалися та розслаблялися в компанії з шотландським купажованим віскі Grant’s — партнером експедиції.

Grant’s
information
Grant’s

Шотландський купажований віскі Grant’s носить ім’я Уїльяма Гранта, засновника сімейної компанії. Впродовж більш ніж 126 років багато труднощів виникало на шляху розвитку. Проте навіть в період дії Сухого Закону дистилерія Грантів не лише не закрила свої двері, а навпаки — збільшила обсяги виробництва віскі. Мабуть Уїльям знав, що світ не зможе відмовитися від цього напою назавжди. І був правий, адже сьогодні компанією керує вже п’яте покоління нащадків засновника. А девіз бренду — Stand Together — повністю відображає його історію.