MAINSTREAM організувала презентацію запуску роздрібного енергетичного бренду YASNO
Руслана Рахальска
Руслана Рахальска
PR-стратег
«Запуск YASNO — це проект всеукраїнського масштабу, який впливає на широку аудиторію споживачів: українські родини, підприємства, бюджетні організації та установи. Ми раді, що допомогли зробити цю подію цікавою для центральних і регіональних ЗМІ, допомогли донести до мільйонів українців цінності нового бренду, орієнтованого на клієнтів, який прагне створити європейську якість комунальних та енергетичних послуг».
Запуск нового бренду YASNO

Команда агентства MAINSTREAM на початку листопада 2019 року організувала презентацію запуску роздрібного енергетичного бренду YASNO. Його послугами з постачання електроенергії, рішеннями в сфері енергоефективності та електромобільності користуються 3,5 млн українських сімей у Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях. Презентацію бренду в Академії ДТЕК відвідали понад 100 бізнесменів, урядовців, журналістів, експертів енергетики і блогерів.

«Ми вдячні команді за організацію і оформлення офіційної презентації, консультаційну підтримку на всіх етапах підготовки проекту, підготовку прес-матеріалів, опрацювання логістики, організацію відвідування енергоофіса для ЗМІ та гостей, а також PR-супровід проекту в доволі стислі терміни», — Лілія Середа, керівник департаменту з маркетингових комунікацій та зв'язків із громадськістю YASNO.

YASNO
information
YASNO

нове ім'я постачальника електроенергії і енергоефективних рішень для 3,5 млн українських сімей і юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях. YASNO забезпечує швидкий і зручний сервіс, дистанційне обслуговування і консультації, інноваційні товари і послуги для зменшення витрат на електроенергію і підвищення комфорту.