Іноді за рутинною роботою складно оцінити результати діяльності. Особливо коли працюєш з клієнтом з 2015 року. Тому прийшла пора зупинитися і озирнутися на чергові півроку виконаної роботи для лідера українського нафтопрому — компанії «Укрнафта».
За січень-червень 2019 року наші спеціалісти з департаменту моніторингу й аналітики обробили дуже багато новин. Розуміємо, що «дуже багато» — це розмита цифра, тому ось трохи статистики за півроку:
- обробили 9710 публікацій у ЗМІ;
- відібрали 6642 новини зі згадування «Укрнафти» та їх же проаналізували з погляду контексту згадувань і емоційної тональності, тобто розібрали на «позитивні», «негативні» і «нейтральні»;
- створили 124 щоденних прес-кліпінга (добірки всіх новин за добу) і стільки ж зведень за день (огляди головних публікацій за день);
- підготували 6 щомісячних контент-аналізів.
Окрім того, ми розробили комунікаційну стратегію на рік, яку втілюємо разом із власним відділом комунікацій «Укрнафти», підготували топ-менеджерів до публічності і ще багато іншого, але це вже непублічна інформація.
P.S. А як не збожеволіти під час обробки такої кількості інформації? Вся справа в команді й окремому департаменті, співробітники якого спеціалізуються на моніторингу та аналітиці, а також люблять свою роботу.