4 листопада MAINSTREAM організувала та провела тренінг «Стратегія публічності: ризики та перспективи».
У заході прийняли участь PR-спеціалісти та представники прес-служб компаній.
Заслужений журналіст України Павло Богдан розповів про те, які є бар'єри публічності та як їх здолати; коли треба обов'язково спілкуватися з пресою; як сказати головне за 20 секунд та успішно відповідати на «незручні» питання.
Заступник діректора департаменту промоушн телеканалу СТБ Миколай Богдан поділився секретами успішного діалогу з пресою, а спеціаліст зі стилю та візажу Ганна Богдан запропонувала необхідні складові зовнішнього образу публічної особи.
На тренінгу також були проаналізовані кейси взаємодії публічних особ з журналістами та найгучніші «ляпи» під час виступів та інтерв'ю.