• Кейси
  • 2022
  • Terrasoft: посилення бренду роботодавця для R&D центру
Terrasoft: посилення бренду роботодавця для R&D центру

Сильний Employer Brand забезпечує компанії цінність в очах потенційних та наявних співробітників. А отже, є необхідною умовою розвитку бізнесу та його фінансової стійкості. Згідно зі звітом LinkedIn (Global Recruiting Trends 2017), 80% компаній відзначили вплив Employer Brand на здатність приваблювати кандидатів.

Для Terrasoft робота над брендом роботодавця – постійна частина бізнес-стратегії. У MAINSTREAM компанія звернулася із запитом на проєкт по зовнішній комунікації бренду роботодавця. Мета: залучити кваліфікованих кандидатів для R&D центру, де понад 20 команд розробляють та удосконалюють low-code платформу та лінійку продуктів Creatio.

Перед агентством стояло завдання підвищити інтерес до компанії як до роботодавця, забезпечити регулярні контакти потенційних кандидатів з брендом, донести до цільової аудиторії цінності компанії та переваги роботи у ній. Як рішення команда MAINSTREAM запропонувала спецпроєкт «Хто ти у світі IT?», а також експертні колонки від працівників Terrasoft.

 Terrasoft_01

Спецпроєкт у форматі онлайн-тесту допомагає аудиторії зрозуміти, який напрямок у R&D найбільше підійде кандидату. Дизайн відображає структуру посад R&D у вигляді континентів, де кожен «острівець» уособлює окремий напрямок у IT.

Пройшовши тест, потенційний співробітник чіткіше оцінює свої здібності та можливий шлях професійного розвитку з Terrasoft. На додаток до окремого лендингу на AIN.UA, ми підсилили спецпроєкт промокампанією в соцмережах та email-розсилкою. Охоплення аудиторії склало близько 40 тисяч користувачів. Сам тест пройшло близько 1500 людей.

Для експертних колонок ми обрали актуальні для ринку теми:
1. Дистанційка в IT та кар'єрна драбина – як довести свою ефективність та отримати підвищення?
2. Професії-супутники: кого шукають та наймають IT-компанії, окрім програмістів?

Спікери Terrasoft розповіли про те, як в умовах дистанційної роботи продовжувати будувати кар’єру та доводити свою цінність керівництву, а також які професії затребувані в IT-секторі України, окрім технічних спеціальностей, та які можливості відкриті для кандидатів.

Terrasoft_02