ІНТЕРПАЙП будувала новий завод у Дніпрі. Ще один завод у місті – завод з виробництва труб. Звісно, компанія побоювалася, що ця новина не дуже схвально буде прийнята мешканцями Дніпра: «У місті й так вже багато промислових підприємств, а тут ще одне… Від цього повітря не стане чистішим…»
Задачі, які поставила перед нами компанія ІНТЕРПАЙП, були комплексними.
Було потрібно:
В рамках PR-стратегії ми запропонували нестандартний і абсолютно новий для металургії спосіб позиціонування: клієнт був готовий ризикнути і не боявся сміливих ідей.
«Ми раді, що змогли надати підтримку презентації нового альбому The Maneken. Співпраця з творчими та прогресивними людьми — це те, чим ми можемо пишатися, адже ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ — дуже незвичайний завод. На ньому працюють молоді активні металурги, тому ми й прагнемо зробити внесок у розвиток молодіжної креативної культури», — Дмитро Кисилевський, директор з корпоративних відносин компанії ІНТЕРПАЙП.