• Послуги
  • Іміджева стратегія неприбуткових організацій
Іміджева стратегія неприбуткових організацій

Серед організацій неприбуткового сектору точиться боротьба за увагу донорів, державних органів та ЗМІ. За допомогою авторського підходу MAINSTREAM ви отримаєте унікальний прототип іміджу організації та сформований стратегічний меседж, який виокремить вас серед інших гравців ринку. 

Іміджева стратегія неприбуткової організації – це:
  • практичний спосіб стати видимими для інвесторів та залучити фінансування;
  • рішення для відокремлення від інших гравців сектору;
  • можливість сформувати цілісне уявлення про діяльність організації серед стейкхолдерів;
  • шлях до визнання у публічному просторі суспільної ролі та цінностей організації.
Що включає іміджева стратегія:
  • унікальний прототип іміджу, що систематизує управління репутацією;
  • стратегічний меседж організації, що виокремлює її серед інших гравців сектору;
  • ідею просування організації або окремих її ініціатив;
  • графік реалізації строком від шести місяців з прогнозом результативності.
Ваш результат після впровадження стратегії MAINSTREAM:
  • сформований імідж та довіра до організації з боку стейкхолдерів та партнерів;
  • впевненість у майбутньому та фінансовій підтримці вашої організації;
  • легкість в управлінні — тепер репутація працює на вас;
  • визнання у публічному полі суспільної ролі та цінностей організації.

Створіть основу для управління репутацією організації та залучення фінансування ваших соціальних ініціатив. Отримайте безкоштовну консультацію щодо можливостей іміджевої стратегії для вашої неприбуткової організації від експертів MAINSTREAM.

Замовити консультацію залишити заявку