Global Empowerment Mission (GEM) – це американська некомерційна організація, заснована у 2011 році як служба реагування на глобальні катастрофи. За 20 років команда GEM здійснила понад 300 гуманітарних місій по всьому світу, а в лютому 2022 року почала допомагати Україні долати наслідки війни.
GEM спільно з партнерами одними з перших доставляють сотні вантажівок гуманітарної допомоги в прифронтові та деокуповані регіони України. У червні команда місії розпочала відновлення інфраструктури та будівель, зруйнованих воєнними діями у Київській області.
У рамках співпраці перед командою агентства постало завдання познайомити аудиторію з діяльністю американської організації та сформувати імідж надійного партнера.
Як ми досягали цілей
Довіра – ключовий елемент у комунікації з цільовою аудиторією некомерційних організацій.Тому ми акцентували увагу на прозорості організації та успішному 20-річному досвіді GEM у реагуванні на глобальні гуманітарні кризи.
Команда MAINSTREAM розробила концепцію, в основу якої ліг принцип “відкритості”. Комунікацію ми вели від імені засновника фонду. Він пояснював цінності та принципи роботи організації, у форматі новин та авторських колонок розповідав про плани та ділився досягненнями. Так ми надали незнайомому бренду людських рис.
План реалізації включав чотири етапи з фіксованою ціллю після завершення кожного. Спочатку ми працювали над формуванням базових знань про діяльність організації серед цільової аудиторії. На наступному етапі провели офіційну здачу в експлуатацію перших відбудованих в Україні об'єктів у форматі “road show”. Такий підхід дозволив представникам ЗМІ “зануритись” у діяльність GEM, а організація показала свою готовність відкрито спілкуватися з аудиторією. Як результат ми також отримали 7 ТБ-сюжетів та 237 публікацій в українських та міжнародних ЗМІ, включаючи Національний марафон новин, The Village, БЖ, The New York Times та Voice of America.
Команда MAINSTREAM продовжує реалізацію комунікаційної підтримки проєкту.
“Комунікація соціальних ініціатив відрізняється від корпоративного та продуктового PR, адже до організаційної діяльності прикута особлива увага. Залишатись відкритими та прозорими, аби зберегти імідж надійного партнера – основний принцип комунікації соціального сектору. Для GEM ми розробили комунікаційну платформу, яка органічно поєднала переваги фонду та актуальний контекст. Такий підхід виправдав себе і знайшов відображення у численних згадках та публікаціях”, – менеджерка стратегічних комунікацій Олена Цикалюк.