• Кейси
  • 2021
  • АгроРинг 2021: перший в Україні інноваційний день поля
АгроРинг 2021: перший в Україні інноваційний день поля

Одна з найбільших агрокомпаній України – Kernel – зібрала представників агросектору країни обговорити тренди, технології, а також можливості партнерства та перспективи розвитку ринку. Об’єднати експертів, виробників, трейдерів та інших учасників дозволив унікальний концепт заходу – перший в Україні інноваційний день поля АгроРинг-2021.

Для того, щоб наочно презентувати технологічні досягнення та поділитися найкращими агропрактиками Kernel, команда MAINSTREAM організувала прямі включення з полів. Такий формат дозволив з однієї точки продемонструвати ключові інновації компанії, що запроваджуються по всій країні.

Трансляції проходили із п’яти кластерів Kernel у різних регіонах України. Учасники заходу побачили, які технології вирощування культур використовує компанія та як можна цей досвід застосувати.

Гості АгроРингу змогли відвідати також виставку агротехніки. Експозона налічувала 100 одиниць техніки, серед яких був представлений унікальний для Європи робот-сівалка Horsch.

Центральна сцена івенту стала майданчиком для справжнього живого діалогу між експертами та учасниками події. На АгроРингу в унікальному форматі дискусійних спарингів зійшлися топові спікери агроринку:

  1. Роман Лещенко, міністр аграрної політики та продовольства України.
  2. Тимофій Милованов, екс-міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
  3. Ігор Мазепа, генеральний директор та засновник інвестиційної компанії Concorde Capital.
  4. Андрій Оністрат, бізнесмен, автор YouTube-канала «Банкір, що біжить», учасник Ironman.

Голосування за чи проти їхніх ідей відбувалося у режимі реального часу. Таким чином, аудиторія змогла ділитися своєю думкою та бачити відгук агроринку на дискусії експертів.

Усього 10 днів знадобилося команді MAINSTREAM, щоб організувати захід на 1000 учасників. Команда івент-департаменту із чотирьох осіб змогла зібрати та скоординувати роботу 80 осіб персоналу. Більше того, ми продумали спеціальну систему охолодження туманом, щоб навіть 38-градусна спека не змогла завадити нашим гостям бути активними учасниками АгроРингу. Завдяки цьому захід відбувся на найвищому рівні.

«Собі та своїй команді я ставлю завдання робити не просто круті проекти, а те, що стане новим трендом. Робити те, що завтра повторюватимуть інші, але ми у цьому будемо першими», – каже Оксана Коваль, керівник департаменту комунікацій, PR та GR компанії Kernel.

 Детальніше про захід можно переглянути за посиланням.