• Кейси
  • 2020
  • Тематична розсилка для компанії ROSHEN
Агентство MAINSTREAM розробило і реалізувало тематичну розсилку для компанії ROSHEN
Анна Леськів
Анна Леськів
менеджер проекту
«Співпраця з блогерами — кращий спосіб привернути увагу до компанії та її діяльності».
Тематична розсилка для компанії ROSHEN

Завданням MAINSTREAM була реалізація стратегії ROSHEN по співробітництву з Instagram-блогерами у місті Дніпро.

Метою співпраці стало інформування жителів Дніпра про корпоративно-соціальний проект компанії ROSHEN — передачу рояля Steinway & Sons Філармонії Дніпра.

рояль стеінвей енд санс

Результатом інформаційної кампанії стали 142 публікації в Stories і 55 згадок сторінки компанії в Instagram.

Агентством були надані послуги розробки концепції, підбір і комунікація з релевантними лідерами думок, а також розсилка посилок і моніторинг результатів.

ROSHEN
information
ROSHEN

Українська кондитерська корпорація, один з найбільших виробників кондитерських виробів в Україні та Східній Європі, входить у тридцятку найбільших виробників кондитерських виробів світу. Головний офіс компанії розташований у Києві.