Агентство Mainstream завершило проект Faces of Craftsmen Арт-проект Faces of Craftsmen було розроблено компанією Mainstream Communication & Consulting у рамках адаптації глобальної бренд-стратегії шотландського віскі The Balvenie на ринках СНД. Проект реалізовували впродовж року в п’яти країнах — Україні, Грузії, Азербайджані, Білорусії та Казахстані.
Євгенія Головіна
Євгенія Головіна
керівник проекту, PR-стратег компанії Mainstream
«Плануючи проект Faces of Craftsmen, ми думали про те, як показати цінність ручної праці для напою преміального рівня. Слоган "найбільш рукотворний скотч у світі" не є виправданням високої ціни, тому надзвичайно важливо було вибудувати асоціації з тим, що ручна праця у виробництві віскі — це рідкісне поєднання смаку та унікальних навичків. Проект неймовірно надихнув нас і клієнта, адже нам вдалося зібрати унікальні історії, які необхідно побачити та відчути. Саме тому ми вирішили подати цей кейс на конкурс SABRE EMEA 2017 — своєрідний "Оскар" у світі PR і комунікацій».
Faces of Craftsmen

В основі глобальної комунікаційної стратегії бренду — концепція 5 rare crafts. Так називають п’ять унікальних ремесл і традицій, що й досі представлені на дистилерії.

Задача агентства полягала в адаптації глобальної стратегії шляхом поширення цінностей бренду та побудови бренд-капіталу на ринках СНД. Після проведення аналізу комунікаційного поля та інтересів цільових аудиторій з’явився масштабний медіа-проект Faces of Craftsmen.

Мета проекту полягала в тому, щоб знайти унікальних майстрів у кожній із країн та показати реальну цінність ремесла і традицій в епоху технологій. Для кожного ринку ми обрали найбільш релевантні канали комунікації — традиційні та онлайн медіа, соціальні мережі. Аби надати проекту додаткової цінності, у деяких країнах агентство спільно з регіональними партнерами провело серію спеціальних заходів — фотовиставок, гостями яких стали герої проектів, представники ЗМІ, сфери культури та лідери громадської думки.

В Україні проект отримав назву «Balvenie долі» та був реалізований спільно з онлайн-виданням Buro 24/7. Впродовж шести місяців на сайті було опубліковано чотири фотоісторії авторства Олега Яцури, кожна з яких розповідає про майстрів з України та закордону.

Героєм першої став Сергій Семенов, засновник бренду WOODSTOCK Guitars. Другим — Джанлука Ісайя, внук засновника та голова преміального чоловічого бренду ISAIA Napoli. Третій герой — скульптор Вахан Авакян, засновник бренду VAHAN AVAKIAN. Четвертим героєм стала Катерина Самокіш, дизайнер і співзасновник бренду прикрас SAMOKISH.

На завершення проекту відбулася фотовиставка з презентацією виробів майстрів та унікальних релізів віскі The Balvenie — The Balvenie 50 YO та The Balvenie DCS Compendium, вартістю понад мільйон гривень кожний.

Проект організовано в рамках абонентського обслуговування компанії William Grant & Sons.

The Balvenie
information
The Balvenie

бренд найбільш рукотворного в світі шотландського односолодового віскі. Дистилерія The Balvenie є частиною сімейної компанії William Grant & Sons та вже понад 126 років використовує ручну працю на кожному етапі виробництва віскі.