В основі глобальної комунікаційної стратегії бренду — концепція 5 rare crafts. Так називають п’ять унікальних ремесл і традицій, що й досі представлені на дистилерії.
Задача агентства полягала в адаптації глобальної стратегії шляхом поширення цінностей бренду та побудови бренд-капіталу на ринках СНД. Після проведення аналізу комунікаційного поля та інтересів цільових аудиторій з’явився масштабний медіа-проект Faces of Craftsmen.
Мета проекту полягала в тому, щоб знайти унікальних майстрів у кожній із країн та показати реальну цінність ремесла і традицій в епоху технологій. Для кожного ринку ми обрали найбільш релевантні канали комунікації — традиційні та онлайн медіа, соціальні мережі. Аби надати проекту додаткової цінності, у деяких країнах агентство спільно з регіональними партнерами провело серію спеціальних заходів — фотовиставок, гостями яких стали герої проектів, представники ЗМІ, сфери культури та лідери громадської думки.
Героєм першої став Сергій Семенов, засновник бренду WOODSTOCK Guitars. Другим — Джанлука Ісайя, внук засновника та голова преміального чоловічого бренду ISAIA Napoli. Третій герой — скульптор Вахан Авакян, засновник бренду VAHAN AVAKIAN. Четвертим героєм стала Катерина Самокіш, дизайнер і співзасновник бренду прикрас SAMOKISH.
На завершення проекту відбулася фотовиставка з презентацією виробів майстрів та унікальних релізів віскі The Balvenie — The Balvenie 50 YO та The Balvenie DCS Compendium, вартістю понад мільйон гривень кожний.
Проект організовано в рамках абонентського обслуговування компанії William Grant & Sons.