PR Вижити в ідеальний шторм: як репутаційне лідерство стає конкурентною перевагою У матеріалі для marketer.ua. команда PR-агенції MAINSTREAM поділилася досвідом з побудови репутації. Певно ви чули раніше: «спершу ти працюєш на репутацію, а потім репутація ... By MAINSTREAM01.08.2024
PR ШІ для комунікаційників України: чи готові ми до втручання технологій у креатив? Світова галузь комунікацій вже відчула вплив штучного інтелекту (ШІ). Хоча технологія викликає неоднозначні враження, факт залишається: ШІ активно використовується для створення контенту, взаємодії ... By MAINSTREAM04.01.2024
PR Інновації у PR: вигадка чи реальність? Професіонали з комунікацій докладають зусиль, щоб бути “на часі” або навіть бути попереду та створювати власні тренди. Проте, є істотна сфера, де піарники ... By MAINSTREAM26.07.2023
PR Ера незалежності: ретроспектива PR в Україні Public Relations як галузь формувалась в Україні впродовж майже всієї історії незалежності нашої держави. І за цей час пройшла шлях від не дуже ... By MAINSTREAM30.10.2024
BRAND Один звіт to rule them all: як міжнародним компаніям відстежувати ситуацію в Україні Якщо ви читаєте цю статтю, то напевно знаєте, що бізнес в Україні… бореться, але процвітає. Що ми маємо на увазі? Всупереч очікуванням, в ... By MAINSTREAM07.08.2024
PR PR Love Бінго для комунікаційників до Дня святого Валентина PR Love Бінго – нова гра від PR-агенції MAINSTREAM для комунікаційників. З нагоди Дня святого Валентина ми зібрали робочі моменти, від яких PR-фахівцям ... By MAINSTREAM14.02.2024
BRAND 8 кроків побудови особистого бренду. Або як експерту стати “світовою суперзіркою” Раніше ми з’ясували, що особистий бренд має значення для успішності компаній. Бренд керівника, топ-менеджера або у деяких випадках навіть молодого спеціаліста — це фактор, ... By MAINSTREAM19.10.2023
СТРАТЕГІЯ Імідж НУО: здійснюємо вплив на фінансування Як НУО сформувати бажаний імідж? Cтарша стратегічна менеджерка MAINSTREAM Олена Цикалюк визначила ключові складові. By MAINSTREAM25.05.2023
PR Як приймати стратегічні рішення у комунікаціях у часи невизначеності Протягом останніх двох років іноземним та локальним компаніям довелося мати справу з безпрецедентними подіями: від пандемії до повномасштабної війни в Україні. Це спричинило ... By MAINSTREAM02.05.2023
ЗАГАЛЬНІ Як керувати репутацією компанії в умовах війни В умовах загальної кризи частина компаній відмовляється від спілкування з аудиторіями, а частина – не може визначитися з тим, про що доречно говорити. ... By MAINSTREAM25.04.2022