Музичний фестиваль у дусі ірландської свободи
Про експертизу
Музичний фестиваль у дусі ірландської свободи

Tullamore D.E.W. — бренд віскі, який підтримав музикантів в Україні в 2015 році. Коли Україна відстоювала своє право на самостійність, бренд з Ірландії, країни, відомої на весь світ волелюбним духом, об'єднав серця мільйонів у музиці.

Tullamore D.E.W. та MAINSTREAM створили проєкт, який втілив ідею національної єдності, — музичний фестиваль Rock the Nation.

Шлях вирішення

Відбір на фестиваль Rock the Nation почався зі створення онлайн сторінки. Туди групи могли завантажити відео свого виступу.
Другий етап — онлайн голосування. Кожна група ділилася посиланням на профіль з фанатами і друзями. Так проєкт отримав широке охоплення вже на ранній стадії.

За підсумками голосування учасниками фестивалю стали 5 груп з 5 міст (Київ, Одеса, Харків, Дніпро і Львів).

Півфінали фестивалю проходили в кожному з п'яти міст у місцевих пабах. Там гості могли послухати учасників та оцінити смак віскі Tullamore D.E.W. За підсумками відборів тільки 5 груп отримали перепустку до фіналу.

Щоб завоювати авторитет серед музикантів і показати прозорість конкурсу, ми запросили популярну радіостанцію Prosto Radio стати медіа-партнером проєкту. Головний приз конкурсу — ротація групи-переможця в ефірі Prosto Radio.

Фінал конкурсу відбувся 11 липня в Києві на окремій сцені Rock the Nation у рамках музичного фестивалю Atlas Weekend. Молоді конкурсанти виступали разом з відомими поп- і рок-зірками.

Результати

Такий шанс для молодих місцевих груп стати популярними не залишився непоміченим. Менш ніж за два місяці ледве знайомий в Україні бренд Tullamore D.E.W. став символом музичного руху, що об'єднує серця людей на сході і на заході країни.

Загальне медіа охоплення проєкту: 18 623 344 особи.
Учасниками півфіналів і фіналу стали 11 000 осіб.

Зробимо ваш бренд відомим всій Україні.

Контакти для зв'язку