Ми рекомендуємо купувати не одноразову, а довгострокову послугу.
Працюючи на базі абонентського обслуговування, ми заглиблюємося в деталі, враховуємо нюанси та вивчаємо середовище, в якому ви працюєте.
Такий формат допомагає команді вивчити всі тонкощі, аби зрозуміти проблематику та запропонувати низку рішень, що забезпечать довгостроковий результат.
Абонентське обслуговування – це не просто звичайний перелік PR-услуг, це достатня кількість оплаченого часу, для того щоб передбачити ймовірність розвитку подій та порекомендувати зважені рішення, «стати на ваше місце» і зробити трішки більше.
Більш детальну інформацію можна отримати, залишивши запит на сайті або зателефонувавши: +38 (044) 337-40-80.
Ви надсилаєте запит, ми надсилаємо бриф, ставимо додаткові питання, готуємо та захищаємо пропозицію.