• Кейси
  • Червона папка: як підготуватися до кризи в компанії
Червона папка: як підготуватися до кризи в компанії

Адміністративний тиск на бізнес, несподівані перевірки або візити контролюючих органів – такі ситуації часто застають компанії зненацька і приносять безліч проблем. Для нашого клієнта зі сфери виробництва будівельних матеріалів та девелопменту команда MAINSTREAM розробила спеціальний інструмент, який дозволяє «спрацювати на випередження» і оперативно реагувати на різноманітні сценарії розвитку криз.

Червона папка – детально розроблений план дій, відповідей і поведінки в умовах непередбачуваних позаштатних ситуацій. Вона дає бізнесу можливість зустріти кризу підготовленим. Червона папка складається з трьох частин і містить інструкції з підготовки до кризових подій, гайд по реагуванню під час кризи, а також механізм дій у посткризовий період.

У першій частині розглянуті основні види криз, які можуть виникнути в сегменті бізнесу клієнта і безпосередньо в компанії. Наведено листи оцінки інтенсивності кризових ситуацій, а також лист планування повідомлень у залежності від рівня кризи і цільових аудиторій.

У другій частині міститься інформація про найбільш поширені прояви кризових подій, такі як обшук, податкові перевірки, мітинги тощо. Тут також прописані інструкції з підготовки до кризової ситуації, поведінки в цей період, а також наведені основні рекомендації з інформаційної підтримки в кризовий час. Третя частина являє собою Q&A щодо тих проблем, які вже зараз можуть послужити тригером для запуску кризи.

«Кожна компанія рано чи пізно стикається з кризовими ситуаціями. Ключове завдання кожного бізнесу – завчасно підготуватися до цього, проактивно реагувати, діяти згідно з чітко налагодженою схемою, здійснити посткризовий аналіз і роботу над помилками»,підкреслила Руслана Рахальска, старша менеджерка зі стратегічних комунікацій MAINSTREAM.

Наступним етапом стане інтеграція червоної папки у бізнес-процеси компанії. Наприклад, кожен співробітник буде готовий до проведення обшуків, знатиме, як правильно себе вести, як залишатися в правовому полі в разі несанкціонованої роботи органів і як захистити себе та інтереси компанії. Впровадження червоної папки включає перевірку роботи компанії на відповідність заданим критеріям безпеки і проведення тренінгів з кризового реагування.