Про експертизу

Grant’s – бренд шотландського віскі, названий на честь засновника компанії William Grant & Sons. Головний посил бренду заснований на переконанні, що ділитися успіхом – це найбільший тріумф. Девіз Stand Together закликає перемагати разом з друзями і партнерами, а не поодинці. 

Саме з таким меседжем бренд вирішив йти знайомитися з міленіалами (поколінням Y). Адже вже через 3-4 роки це покоління складе 50% платоспроможного населення світу.

Вирішення

Задача MAINSTREAM полягала в тому, щоб створити проект, який би об'єднав цінності бренду Grant's і міленіалів. На шляху до мети ми зіткнулися з безліччю викликів: від відсутності уявлення аудиторії про бренд до законодавчих обмежень просування алкогольного бренду на локальних ринках. 

Креативна ідея проекту прийшла в результаті опитування користувачів на сторінці бренду в Facebook: поколінню Y не вистачає живого спілкування, але вони дуже цінують дружбу. Ми вирішили організувати перший всеукраїнський турнір з настільного футболу – Grant's Stand Together Kicker Tournament. У партнерстві з Українською федерацією настільного футболу (UTSF) і клубом Kicker-Kicker чемпіонат став своєрідним двигуном для розвитку настільного футболу (кікер) в Україні. 

Спочатку ми створили веб-сайт, де можна було ознайомитися з правилами гри, механікою турніру і зареєструвати свою команду. За два тижні до кожного з півфіналів ми розмістили столики для кікера в місцевих барах Києва, Дніпра, Харкова та Одеси. Там проходили майстер-класи, і команди могли підготуватися до турніру. Відображенням духу Stand Together стали спільні ігри команд з професіоналами з UTSF.

Трійка кращих команд із кожного півфіналу була нагороджена призами від бренду і отримала квитки на фінал турніру в Києві. Команда з Харкова стала переможцем всеукраїнського турніру і отримала головний приз –сертифікат на 10 000 гривень у локальному барі.

Результат

По закінченню турніру учасники продовжили розвиток культури гри в кікер у своїх містах. Так по всій Україні з'явилися аматорські клуби і онлайн суспільства з настільного футболу. 

У турнірі брали участь 115 команд, а ігри відвідало 600 осіб. Ми охопили понад 13 млн осіб і отримали 79 публікацій у ЗМІ. 

Кікер став відображенням концепції Stand Together на місцевому ринку. Наша головна мета була досягнута – Grant's запам'ятався цільовій аудиторії міленіалів як бренд, який об'єднує друзів. Адже учасникам гри в буквальному сенсі слова довелося стояти разом за одним столом для кікера.

Mainstream: об'єднаємо покоління навколо вашого бренду.

Контакти