Faces of Craftsmen: як ми знайшли рідкісні ремесла в 5 країнах світу
Про експертизу
Faces of Craftsmen: як ми знайшли рідкісні ремесла в 5 країнах світу

The Balvenie – бренд односолодового шотландського віскі, який виготовляють вручну. Завод The Balvenie є частиною сімейної компанії William Grant & Sons, де протягом 125 років ручна праця використовується на кожному етапі виробництва. Бренд цінує п'ять рідкісних ремесел, які дотепер застосовують при виготовленні скотча. І про це The Balvenie говорить зі споживачами.

Задача MAINSTREAM полягала в тому, щоб розповісти про ексклюзивні традиції на виробництві The Balvenie аудиторії СНД (Україна, Азербайджан, Грузія, Білорусь і Казахстан).

 Проаналізувавши ситуацію, ми зрозуміли, що потенційні споживачі не мають уявлення про рідкісні ручні ремесла та їхній вплив на якість продукту.

Вирішення

Рішенням задачі став спеціальний проєкт «Faces of Craftsmen», який показав значення ремесла в сучасному світі. Головними героями проєкту стали майстри найрізноманітніших ремесел – від капелюшника і кравця до творця гітар і ювеліра. Фотографами проєкту стали молоді таланти, які мріяли провести фотовиставку своїх робіт.

В Україні проєкт «Faces of Craftsmen» був реалізований на платформі престижного лайфстайл-медіа Buro 24/7 Ukraine. Щомісяця публікувалася нова стаття, яка розповідала історію одного з майстрів. Там же читачі дізналися про роль ремесла у виготовленні The Balvenie і про особливості напою. А фотографії, зроблені під час процесу роботи в майстерні, передали глибину персоналій майстрів і справжню роль ремесла.

В Азербайджані ми пішли ще далі та організували експедицію по країні. Ми опинилися в таких куточках, де в останньому поколінні живуть справжні майстри. Журналіст і фотограф проєкту, перебуваючи в подорожі, писали онлайн-щоденник у соціальних мережах і в особистих блогах. Ідея привернула увагу редакції журналу L'Officiel, який і став нашим головним партнером в Азербайджані. Журналістка видання брала інтерв'ю безпосередньо в майстернях азербайджанських ремісників. Таким чином, аудиторія могла стежити за проєктом у режимі реального часу.

 

У Грузії і Білорусі проєкт був представлений у журналі Індиго і розповідав про сучасних майстрів ручної справи.

А в Казахстані «Faces of Craftsmen» привернув увагу редакторів Esquire. Наші історії потрапили на сторінки престижного видання в світі журналів про мистецтво і культуру.

Щоб залучити додаткову аудиторію і показати результати майстерності героїв у форматі виставки, ми вирішили провести серію спеціальних заходів «Masters of Craft». Ми запросили майстрів і фотографів. Вони представили свої роботи, здивували всіх талантом і показали любов до традицій, які зуміли зберегти в епоху машин і технологій.

Детальніше
Детальніше
Детальніше
Детальніше
Детальніше
Результат

Події отримали суспільний резонанс і широке висвітлення в ЗМІ – 114 публікацій у медіа.

Всього охоплення проєкту склало 12 199 276 осіб серед цільової аудиторії:

  • 10 799 100 осіб в Україні
  • 769 316 осіб в Азербайджані
  • 442 160 осіб в Казахстані
  • 188 700 осіб в Грузії та Білорусі

Розповівши емоційні історії майстрів у різних країнах, бренд The Balvenie сформував собі імідж цінителя ручної роботи. Проєкт «Faces of Craftsmen» став відображенням сутності бренду та його традицій, висвітлюючи цінність п'яти рідкісних ремесел, використовуваних у приготуванні скотча. Проєкт допоміг розумінню того, що люди, які щодня створюють неповторний і рідкісний напій, – герої нашого часу.

Створимо і розповімо неповторну історію для вашого бренду.

Контакти для зв'язку