Гостей чекало повне занурення у світ фантазій Льюїса Керрола: перегляд фільму, «знайомство» з головними героями і тематичні коктейлі на основі Hendrick's джина. Вечірка була стартовою подією серії тематичних заходів, які заплановані протягом року в Hendrick's Bar спільно з джином Hendrick’s. За всіма оновленнями можна стежити на сторінці бару у Facebook.
Євгенія Головіна
Євгенія Головіна
керівник проекту, PR-стратег
«Не дивлячись на всю свою яскравість, Hendrick's - дуже складний бренд тому, що завжди є ризик втратити почуття міри і перетворити те, що відбувається у фарс. Вечірка присвячена виходу фільму «Аліса у Задзеркаллі», який відмінно відповідає концепції бренду. Найнезвичніший джин і найнезвичніший фільм року - хіба може бути поєднання кращим?»
Аліса в Задзеркаллі

«Джин Hendrick's вимагає особливої уваги, виходячи з історії та специфіки напою. Це так зване випробування в позиціонуванні. У 2015 році у Києві був відкритий Hendrick's Bar, а зараз ми вирішили запустити серію тематичних вечірок. Даний формат є новим для барної культури і це відмінний спосіб "потоваришувати" із аудиторією бренду», - прокоментував бренд-менеджер портфеля брендів William Grant & Sons компанії ДДС Олексій Ярмаш.

 
Hendrick's gin
information
Hendrick's gin

шотландський джин сім'ї William Grant & Sons. Виробляється невеликими партіями з 1999 року. Напій наділений унікальною еклектикою та бутилюється у фірмові непрозорі «аптечні» пляшки. У букеті - квіти, фрукти, насіння ялівцю і коріандру. А «особливим» смак м'якого Hendrick's джина роблять ноти болгарської троянди і огірка.