Агентство Mainstream, в рамках роботи з брендом Glenfiddich, запропонувало розказати історії найкращих українських династій, поділитися тим, як вони починали саме свою сімейну справу та як передавали цінності від покоління до покоління.
Євгенія Головіна
Євгенія Головіна
керівник проекту
«Ідея проекту народилася з історії бренду. У 1886-му році Вільям Грант з синами заснував компанію Glenfiddich, яка і сьогодні виробляє найтитулованіший у світі односолодовий віскі під керівництвом п'ятого покоління нащадків засновника. В Україні є родини, які продовжують справу Family Run протягом багатьох років. Фортеця відносин і відданість справі — це якості, що закладені в основу бренду Glenfiddich»
Фотопроект «Міцні»

Хореографи, художники, архітектори, лікарі-акушери та фоторепортери – підсумком року роботи стала серія з 10 сімейних історій, які опублікували на сторінках онлайн видання Buro 24/7 Ukraine.

Презентація фіналу фотопроекту «Міцні» пройшла в Dymchuk Gallery 25 березня. В рамках вечора гості змогли поспілкуватися з героями проекту і спробувати коктейль «Міцні», спеціально розроблений бренд-барменом Glenfiddich. Підтримати учасників проекту прийшли редактор Vogue UA Маша Цуканова, дизайнери Лілія Літковська та Ірина Каравай, телеведуча Даша Коломієць та головний редактор Buro 24/7 Олексій Тарасов.