• Кейси
  • Переможці 10-ї церемонії нагородження PRESSZVANIE
Євген Загорулько
керівник департаменту по роботі з громадськістю Смарт-Холдінга
«Приємно бачити, що Конкурс розвивається. Він має всі шанси вийти за рамки ділової журналістики. Це не дивно, адже сама професія журналіста знаходиться під впливом різноманітних факторів, у тому числі нових засобів передачі та розповсюдження інформації. Але я впевнений, деякі речі залишаться незмінними: інтерес до Конкурсу, його об’єктивність та прозорість, а також позитивні емоції, які дарують організатори гостям фінальної церемонії»
Переможці 10-ї церемонії нагородження PRESSZVANIE

Стали відомі переможці десятої ювілейної церемонії нагородження конкурсу PRESSZVANIE. 

Згідно з результатами голосування перші місця в профільних номінаціях посіли:

  • Марія Бровінська, номінація «Агропромисловий комплекс»;
  • Леся Войтицька, номінація «Банки, фінанси, інвестиції»;
  • Юрій Єрьомін, номінація «Металургійний комплекс»;
  • Марія Бровінська, номінація «Споживчі ринки»;
  • Андрій Самофалов, номінація «Промислове виробництво»;
  • Сергій Мітяєв, номінація «Телекомунікації та ІТ»;
  • Денис Кацило, номінація «Транспорт»;
  • Дмитро Рясний, номінація «Електроенергетика».

В номінації «Кращий діловий редактор» здобув перемогу Віталій Сич, головний редактор журналу «Новое время». 

За кращу взаємодію зі ЗМІ в 2014 році нагородили компанію Київстар у номінації «pressЗНАНИЕ».

У новому сезоні Конкурсу було засновано нову іміджеву номінацію «Кращий медіастартап». Радіо «Аристократи» здобуло статуетку в цій номінації.

У номінації «За внесок у розвиток журналістики» нагороду отримав Андрій Васильєв, екс-редактор газети «Комерсант Україна». 

«Приємно бачити, що Конкурс розвивається. Він має всі шанси вийти за рамки ділової журналістики. Це не дивно, адже сама професія журналіста знаходиться під впливом різноманітних факторів, у тому числі нових засобів передачі та розповсюдження інформації. Але я впевнений, деякі речі залишаться незмінними: інтерес до Конкурсу, його об’єктивність та прозорість, а також позитивні емоції, які дарують організатори гостям фінальної церемонії», - коментує представник Наглядової Ради Конкурсу, керівник департаменту по роботі з громадськістю Смарт-Холдінга Євген Загорулько.

До складу журі конкурсу увійшли представники бізнесу та ЗМІ. Результати голосування перевіряв експертний партнер конкурсу – компанія PwC Україна.

«Високу якість та точність нашої роботи можна відстежити в підтримці найпрестижніших нагород світу. Ми раді бути партнером PRESSZVANIE – конкурсу, який сприяє розвитку незалежної ділової журналістики в Україні та визначенню її найдостойніших представників», - зазначив Дмитро Гринчишин, директор PwC Україна.

Як це було – можна переглянути на офіційному каналі оргкомітету Конкурсу.

 

Конкурс PRESSZVANIE
information
Конкурс PRESSZVANIE

щорічний Конкурс ділових журналістів, в якому журі – лідери бізнесу та редактори популярних ділових журналів – оцінюють роботу економічних журналістів та редакторів. Інтерактивне голосування відбувається в реальному часі на сайті Конкурсу.

Оргкомітет Конкурсу: компанія Mainstream Communication & Consulting.

Стратегічний партнер Конкурсу: Смарт-Холдинг.

Компанії – партнери Конкурсу: СКМ, Метінвест, Group DF, ДТЕК.

Юридичний партнер: Asters.

Інформаційні партнери: телеканал «Україна», «Сьогодні Мультимедіа», ЛІГАБізнесІнформ, газета «Ділова столиця», журнал MMR, програма «Перша Шпальта», телеканал «Бізнес», ІА «Українські новини», Апостроф.

Експертний партнер: PwC Україна.

Партнери церемонії нагородження: ОПЗ, Київстар, Кернел, Comfy, ОККО, ресторани Сергія Гусовського, Хортиця, PepsiCo, Природне Джерело, William Grant & Sons, FitCurves, Іллічівський морський торговельний порт.