• Кейси
  • PR-підтримка компанії Nuspay International в Каліфорнії
PR-підтримка компанії Nuspay International в Каліфорнії

На початку квітня 2015 року в Сан-Франциско на виставці Transact 15 презентували унікальну платіжну технологію «Віртуальний акаунт» від компанії Nuspay. Послуга забезпечує багаторівневе кодування інформації фінансових транзакцій клієнтів, таким чином захищає практично від усіх існуючих видів шахрайства з онлайн платежами.

Mainstream мала завдання представити нового гравця глобальної платіжної індустрії Nuspay International International та його новий продукт представникам ЗМІ. Не менш вагомим було завдання щодо забезпечення інформаційної присутності в профільних виданнях та Інтернет-порталах. 

На перший погляд задача не складна, хіба важко написати та розповсюдити реліз серед журналістів – щоможе бути простіше, але:

  • По-перше, компанія з всім невідома для американської аудиторії.
  • По-друге, ринок платежів вузький та скептично налаштований до нових обіцянок про фінансову безпеку в Інтрнеті
  • По-третє, з початкувиконання поставлених задач до моменту офіційного лончу, Mainstream мала півтора тижні, що дуже мало для побудови відносин з журналістами профільних секторів Кремнієвої долини.

Але разом з клієнтом нам вдалося зацікавити цільові ЗМІ та забезпечити достойну інформаційну підтримку на пріоритетних платформах, включаючи твіти редакторів профільних видань.