Роман Мальцев
Роман Мальцев
в.о. керівника стратегічного департаменту
«Сьогодні роль регіональної преси знецінюється. З одного боку, всі «вдарилися» в digital комунікації, а робота в областях ігнорується. І це дивно, враховуючи високий рівень довіри до місцевих газет та слабкий рівень проникнення Інтернету в області. З іншого боку, підприємства навіть не мають повноцінної прес-служби, а прес-секретарі сприймаються несерйозно і виконують роль спамерів, розсилаючи листівки на професійні свята. У результаті - низька поінформованість в містах присутності, неякісний контент, слабка неконтрольована репутація компанії. Все це негативно позначається на операційному менеджменті компаній», - зазначив .
НАПЕВНЕ PR МАРАФОН

НАПЕВНЕ PR МАРАФОН відбувся в Києві. Цей захід фактично став першою діловою подією в постреволюційний період для нашої країни. На PR-марафоні своїм досвідом і знаннями з150 слухачами поділилися 14 українських та міжнародних експертів. Одним із спікерів став Роман Мальцев, який розповів про особливості роботи з регіональними ЗМІ в B2B комунікаціях.

Роман розповів про п'ять «НІ» та п'ять «ТАК» успішної комунікації в регіонах, на прикладі авторського проекту Mainstream «Премія ділових кіл «PRESSZVANIE».