У Барселоні відбулася церемонія нагородження міжнародного конкурсу PR-проектів SABRE Gold EMEA Awards. Перемогу в категорії Media Relations/Corporate Media Relations здобув проект зі створення іміджу в ЗМІ для дніпропетровського заводу ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ, реалізований PR-агентством Mainstream Communication & Consulting та компанією ІНТЕРПАЙП.
Команда Mainstream почала працювати над відносинами заводу з пресою задовго до його відкриття, організувала кілька прес-турів і майстер-класів, супроводжувала відкриття заводу та провела низку креативних заходів, спрямованих на формування іміджу підприємства серед журналістів і місцевого населення.
«Ми дуже задоволені таким креативним підходом та розумінням наших задач з боку Mainstream. Сподіваємося, що в подальшому нам вдасться реалізувати ще не один такий цікавий проект», — Дмитро Кисилевський, керівник управління корпоративних відносин компанії ІНТЕРПАЙП.