Про проект

Viasat UA є частиною Modern Times Group – найбільшого оператора платного ТБ у Західній та Східній Європі, а також країнах Балтії. Modern Times Group заснована в Скандинавії 1987 року. Акції компанії котируються на Nordic Stock Exchange.

Міжнародному телебаченню Viasat належить 19 безкоштовних і 18 платних телеканалів власного виробництва. Найвідоміші – розважальні Viasat Explorer, Viasat History, TV-1000 тощо.

Платними послугами компанії Viasat користуються 11,5 млн абонентів у 17 країнах. Загальна сукупна аудиторія компанії – 86 млн глядачів із 21 країни Європи.

Аби презентувати українським глядачам можливості нового оператора, потрібно було налагодити активну співпрацю із українськими ЗМІ та збудувати всеукраїнську дилерську мережу.

Ми забезпечили всебічну PR-підтримку виходу бренду Viasat на український ринок.

Серед задач, які поставив перед нами клієнт, Були, зокрема, такі:

  • створення журналістського пулу, зацікавленого та компетентного щодо висвітлення виходу Viasat на український ринок
  • організація і проведення комплексу заходів задля формування відносин Viasat з цільовими групами: регіональними дилерами, потенційними клієнтами, міжнародними та українськими експертами.
results

47 ублікацій у ЗМІ
1 вихід на ТБ
48 представників ЗМІ

PR + Events
PR + Events
  • Презентація для ЗМІ міжнародного бренду супутникового телебачення Viasat
  • Організація Viasat Launch Party
  • Майстер-класи для дилерів та інсталяторів у регіонах
  • Участь Viasat у східноєвропейській виставці та конференції з питань телекомунікації і телерадіомовлення EEBC
  • Моніторинг інтернет-ЗМІ (3 тис.джерел), центральної друкованої преси із наданням прес-кліпінгу
  • Моніторинг заходів (конференцій, круглих столів, виставок, форумів) і складання рекомендацій щодо участі в них компанії
Детальніше
PR + Events
PR + Events
  • Презентація для ЗМІ міжнародного бренду супутникового телебачення Viasat
  • Організація Viasat Launch Party
  • Майстер-класи для дилерів та інсталяторів у регіонах
  • Участь Viasat у східноєвропейській виставці та конференції з питань телекомунікації і телерадіомовлення EEBC
  • Моніторинг інтернет-ЗМІ (3 тис.джерел), центральної друкованої преси із наданням прес-кліпінгу
  • Моніторинг заходів (конференцій, круглих столів, виставок, форумів) і складання рекомендацій щодо участі в них компанії
Детальніше
PR + Events
PR + Events
  • Презентація для ЗМІ міжнародного бренду супутникового телебачення Viasat
  • Організація Viasat Launch Party
  • Майстер-класи для дилерів та інсталяторів у регіонах
  • Участь Viasat у східноєвропейській виставці та конференції з питань телекомунікації і телерадіомовлення EEBC
  • Моніторинг інтернет-ЗМІ (3 тис.джерел), центральної друкованої преси із наданням прес-кліпінгу
  • Моніторинг заходів (конференцій, круглих столів, виставок, форумів) і складання рекомендацій щодо участі в них компанії
Детальніше
Результати
Результати

80 партнерів, дилерів та клієнтів Viasat.

Серед гостей заходу були присутні:

  • Міністр культури України Василь Вовкун
  • голова наглядової ради групи компаній «Стар Медіа» Влад Ряшин
  • генеральний продюсер музичних каналів М1 та М2 Валентин Коваль
  • директор «MTV-Україна» Євген Ступка
  • директори практично всіх українських телеканалів
Детальніше
Яна Бойко, PR-менеджер Vision TV
Яна Бойко, PR-менеджер Vision TV

«Ми вдячні компанії MAINSTREAM за бездоганну організацію заходу і креативний підхід. Не часто доводиться стикатися з тим, як ретельно підрядники підходять до усіх деталей, які в результаті і формують загальне враження про захід. В мене як у замовника «голова не боліла» ні щодо жодного організаційного питання. Вони чудово справилися зі своєю роботою, дуже всім дякую!»

Детальніше