Тренінг «Стратегія публічності: ризики та перспективи» Ми організували тренінг для PR-фахівців та представників прес-служб.
Павло Богдан
Павло Богдан
Заслужений журналіст Українїи, телеведучий, старший Заслуженный журналист Украины, телеведущий, cтарший викладач та художній керівник курсу дикторів, автор та ведучий тренінгів з розвитку особистої ефективності
«До роботи з журналістами треба готуватись заздалегіть: головний меседж треба вміти сказати всього-лише за 20 секунд. Якщо вам треба більше часу – це проблема, яку треба вирішувати.»
Тренінг Павла Богдана

4 листопада MAINSTREAM організувала та провела тренінг «Стратегія публічності: ризики та перспективи».

У заході прийняли участь PR-спеціалісти та представники прес-служб компаній.

Заслужений журналіст України Павло Богдан розповів про те, які є бар'єри публічності та як їх здолати; коли треба обов'язково спілкуватися з пресою; як сказати головне за 20 секунд та успішно  відповідати на «незручні» питання.

Заступник діректора департаменту промоушн телеканалу СТБ Миколай Богдан поділився секретами успішного діалогу з пресою, а спеціаліст зі стилю та візажу Ганна Богдан запропонувала необхідні складові зовнішнього образу публічної особи.

На тренінгу також були проаналізовані кейси взаємодії публічних особ з журналістами та найгучніші «ляпи» під час виступів та інтерв'ю.