Послуги

У взаємодії з партнерами та клієнтами наша компанія бере на себе суспільну відповідальність по відношенню як до своєї країни, так і до її громадян.

Керуючись в роботі етичним кодексом PRSA — найбільш вагомої PR-асоціації у світі, — ми застосовуємо наступні принципи Артура У. Пейджа:

Основываясь на этическом кодексе PRSA, мы строим свою работу применяя принципы Артура У. Пейджа:

  1. Говорити правду.
  2. Підтверджувати свої слова діями.
  3. Працювати на майбутнє.
  4. Розробити та впровадити в щоденну практику таку PR-стратегію, ніби від цього залежить доля всієї компанії, бо так воно і є.
  5. Бути спокійними, толерантними, зберігати гарний настрій і доброзичливість.