PULSE OF INTERPIPE
Про проект
PULSE OF INTERPIPE

ІНТЕРПАЙП будував новий завод у Дніпрі. Ще один завод у місті – завод з виробництва труб. Звісно, компанія побоювалася, що ця новина не дуже схвально буде прийнята мешканцями Дніпра: «У місті й так вже багато промислових підприємств, а тут ще одне… Від цього повітря не стане чистішим…»

Задачі, які поставила перед нами компанія ІНТЕРПАЙП, були комплексними.

Було потрібно:

  • розповісти якомога більше про новий завод, про переваги електросталеплавильного комплексу
  • створити образ екологічно чистого та безпечного виробництва (це справді так)
  • позиціонувати ІНТЕРПАЙП як роботодавця з високим рівнем трудових стандартів
  • підтримувати привабливий для інвесторів імідж
  • створити портрет головного інвестора в економіку міста, ключового учасника розвитку культурної сфери та туризму.

В рамках PR-стратегії ми запропонували нестандартний і абсолютно новий для металургії спосіб позиціонування: клієнт був готовий ризикнути і не боявся сміливих ідей.

results
  • 1000 публікацій 
  • 3 запити на інтерв’ю щомісяця
  • 60 журналістів побували в прес-турах
  • 15 екскурсій на тиждень
  • 500 відвідувачів заводу щотижня
  • 100 фотографів на майстер-класах
  • ТОП-50 в рейтингу кращих PR-проектів світу
  • The Maneken – Pulse Of Interpipe (слухати)
PR
PR
  • Робота зовнішнього прес-офісу
  • Презентація заводу як арт-об’єкту та новатора у своєму секторі
  • Fashion-зйомка робітників заводу від Esquire Україна
  • Залучення молодіжного руху «Workout», який пропагандує здоровий спосіб життя
Детальніше
Event
Event
  • Організаційний супровід і створення креативної програми в рамках прес-турів на завод впродовж усього періоду будівництва
  • Заходи для журналістів і представників банкової сфери
  • Організація майстер-класу відомого українського весільного фотографа
  • Організація екскурсій на завод
  • Церемонія відкриття підприємства за участю Президента України
  • Запис і презентація музичного треку «Pulse of Interpipe» від відомого українського DJ The Maneken, де виробничий шум заводу поєднаний із сучасною музикою
  • MAINSTREAM сформувало карту промислових пам’яток та організував екскурсії на завод, вивів ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ до ТОП серед must-see міста Дніпро.
Детальніше
Результати
Результати
  • Проект отримав золоту нагороду SABRE Awards EMEA 2013 у номінації Media Relations/Corporate Media Relation та увійшов до списку 50 кращих PR-проектів світу в категорії Manufacturing на Global SABRE Awards
  • 1000 повідомлень в українській та закордонній пресі, у тому числі у Wall Street Journal, Reuters, Deutsche Welle, The Business Journals тощо.
  • Генерального директора ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ було нагороджено як кращого бізнесмена року
  • Візити таких авторитетних і відомих персон, як екс-Президента Польщі Александра Квасьневского, екс-прем’єр-міністр Великої Британії Тоні Блер, лауреат Нобелевської премії Дан Шехтман і посол Швеції в Україні Стефан Гуллгрен
  • Доброзичливе ставлення регіональної преси до ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ
  • Підтримання позитивного міжнародного іміджу до і після офіційного відкриття заводу.
Детальніше
Дмитро Кисилевський, директор з корпоративних відносин компанії ІНТЕРПАЙП
Дмитро Кисилевський, директор з корпоративних відносин компанії ІНТЕРПАЙП

«Ми раді, що змогли надати підтримку презентації нового альбому The Maneken. Співпраця з творчими та прогресивними людьми — це те, чим ми можемо пишатися, адже ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ — дуже незвичайний завод. На ньому працюють молоді активні металурги, тому ми й прагнемо зробити внесок у розвиток молодіжної креативної культури».

Детальніше