• Новини
  • Стратегічні зміни премії PRESSZVANIE
Стратегічні зміни премії PRESSZVANIE 21 лютого Наглядова рада премії журналістів PRESSZVANIE ухвалила низку стратегічних рішень: виключила бізнес з Журі, запровадила нові номінації та оновила методологію оцінювання текстів.
ВАЛЕНТИН КОРОЛЬКО
ВАЛЕНТИН КОРОЛЬКО
голова оргкомітету премії PRESSZVANIE
«Цей рік для PRESSZVANIE стане перехідним від «Конкурсу ділових кіл» до «Премії журналістів». Кількість ділових ЗМІ у країні значно зменшилася, тому ми вирішили розширити тематику номінацій та надати можливість подати роботи журналістам, які пишуть на теми lifestyle, культури та суспільства. Це збільшить коло зацікавлених журналістів та підвищить внутрішню конкуренцію за нагороду. Віримо, що ці зміни до проекту зроблять премію ще краще».
Стратегічні зміни премії PRESSZVANIE

Тематика номінацій

З цього року окрім бізнес номінацій було запроваджено групи номінацій «Культура» та «Соціум».

До категорії «Бізнес» увійшли номінації:

  1. Економічна політика: фінанси, інвестиції
  2. Агропромисловий комплекс
  3. Промислове виробництво: ГМК та промисловість
  4. Телекомунікації та IT
  5. Споживчі ринки
  6. Транспорт
  7. Енергетика

До категорії «Культура» увійшли номінації:

  1. Кіно
  2. Театр
  3. Музика
  4. Видавнича справа/Література
  5. Візуальне мистецтво

До категорії «Соціум» увійшли наступні номінації:

  1. Якість життя: демократизм, соціальний захист, навколишнє середовище
  2. Охорона здоров’я
  3. Спорт
  4. Гендер
  5. Lifestyle: харчування, туризм, мода

Цього року буде додано дві іміджеві номінації. Номінація «За внесок у розвиток журналістики» відзначатиме журналістів і редакторів, які на думку переможців попередніх церемоній вплинули на розвиток професії у країні. В номінації «Відкриття року» можуть подати тексти молоді журналісти, які розпочали свою кар’єру не більше двох років назад з моменту першої публікації.

Система голосування

Оскільки поточний сезон премії є експериментальним, то голосування проходитиме у двох форматах – старому та новому.

Відповідно до старого формату проголосувати за подану роботу зможе кожен редактор ділового, суспільно-політичного або lifestyle видання, який зареєструвався в Журі на сайті премії.

У новому форматі подані роботи буде оцінювати експертне журі, до складу якого ввійдуть медіа-експерти, голови галузевих комітетів бізнес асоціацій, редактори, журналісти ділових, суспільно-політичних та lifestyle видань. Журі формується за наступним принципом: Наглядова рада висуває кандидатів і створює лонг-лист. Потім журналісти голосують за тих претендентів, яких вважають компетентними для оцінки текстів. Тридцять осіб, що здобудуть найбільше голосів, складуть Журі премії 2018.

PR-менеджери більше не будуть оцінювати журналістів в жодному з форматів.

Методологія оцінювання

З цього року Журі оцінюватиме якість текстів. Передбачається, що кожен, хто голосує, повинен ознайомитися з текстами, а не просто віддати голос за того журналіста, якого він знає.

Конкурсанти можуть подати тексти, що були опубліковані в українських або закордонних ЗМІ впродовж попереднього року. Можна подавати до двох публікацій до однієї номінації, мова подання – українська чи російська.

Оцінка текстів буде відбуватися за наступними критеріями:

  • актуальність обраної теми 
  • глибина розкриття теми
  • унікальність підібраних фактів
  • стиль публікації – легкість висловлювання
  • результат публікації – наскільки впливовим та резонансним вийшов матеріал, до яких змін у суспільстві він призвів.

За новинами премії PRESSZVANIE слідкуйте на сторінці у Facebook або на сайті.

PRESSZVANIE
information
PRESSZVANIE

це премія для журналістів, що діє в Україні з 2005 року. Премію вручають журналістам і редакторам ділових, суспільно-політичних та lifestyle видань за їх лідерство та професіоналізм. PRESSZVANIE – єдина премія з відкритим і прозорим голосуванням. PRESSZVANIE Ukraine – громадська організація, місія якої розвивати українську журналістику.