Павло озброїв учасників тренінгу практичними інструментами для подолання внутрішніх бар’єрів, формування впевненості та постановки нових навичок красномовства.
«Важливо і що ти говориш, і як ти говориш — ось головна думка тренінгу. Ми часто заздримо тому, наскільки переконливою, ясною і простою мовою спілкуються з аудиторією американські політики. Це тому, що вони володіють основами риторики, вивчають її та застосовують на практиці. А от на пострадянському просторі, як і колись, дотепер вважають, що зміст висловлювання важливіший за його форму. Тому конструктивні ідеї доволі часто програють неефективним. Є дуже багато розумних людей, які не в змозі нікого переконати, бо не можуть говорити ясно, красиво, чітко, аргументовано і переконливо. Всім таким людям раджу зайнятися риторикою», — коментує учасник тренінгу, редактор сайту Бізнес НВ, співзасновник програми «Перша Шпальта» Андрій Юхименко.
«Розвиток соціальних мереж, лайф-стрімів й інших цифрових комунікаційних форматів змушує кожного розвивати навички спілкування — як говорити, як писати, щоб вас почули у величезному потоці інформації. Тому будь-які тренінги з цього напряму відповідають вимогам часу. Треба зазначити, що PRESSZVANIE завжди дуже точно реагує на сучасні потреби, пропонуючи потрібні освітні програми і свіжі формати професійного спілкування», — розповідає Юлія Шиліна, в.о. директора з комунікацій ДТЕК.