Новини

Mainstream Communication&Consulting взяла участь у MMR Lab

11.10.2013

Компанія Mainstream стала учасником MMR Lab - першого віртуального дводенного маркетинг-реаліті-шоу. До участі у заході було запрошено п`ять різнопрофільних фахівців з досвідом роботи в В2В секторі з провідних агентств України. Учасники отримали бриф та повинні були представити три варіанти його виконання через 36 годин (два варіанти з розряду «besttosuit» і один - дуже сміливий, нестандартний варіант фестивального рівня).

«Для мене кейс з внутрішніх комунікацій не став першим, але для компанії, що працює в телекомунікаційній сфері - так. Було цікаво адаптувати свої доробки для клієнта. Наша команда виступила зовнішнім експертом аудитора та запропонувала своє бачення для вирішення поставлених завдань», - коментує старший менеджер по роботі з клієнтами Mainstream Роман Мальцев.

Ексклюзивне право на вибір варіанта реалізації проекту залишилося за клієнтом.