Просування фінських компаній на українському ринку
Про проект
Просування фінських компаній на українському ринку

Цілі та задачі проекту:

  • ознайомити українського споживача з якісними перевагами продуктів фінського виробництва
  • провести інформаційно-ознайомчі заходи для налагодження взаємовідносин між представниками фінських компаній та української журналістики
results
  • 59 публікацій
  • 7 виходів на ТБ
  • 11 учасників прес-тура
PR+Events
PR+Events
  • Прес-тур для представників українських будівельних видань на житлову ярмарку в Фінляндії. Журналісти відвідали подію, яка щороку збирає тисячі відвідувачів, оцінили якість матеріалів компанії Maxit, познайомилися з керівником компанії.
  • Прес-тур для представників українських ЗМІ (ТБ, інформаційне агентство, преса) в центральні офіси фінських компаній (Фінляндія). Презентації компаній Valio, Harvia, Nokian tyres для журналістів у регіоні Центральної та Східної Європи в Києві.
Детальніше
Результати
Результати
  • Донесено інформацію про компанії і продукти, їх якість і переваги.
  • Відбувся перший контакт між топ-менеджментом компаній і представниками ЗМІ.
  • Сформований інтерес до фінських підприємств з боку журналістів і споживачів.
Детальніше
Анна Д’яконова, журналіст інформаційного агентства «Українські новини»
Анна Д’яконова, журналіст інформаційного агентства «Українські новини»

«Подорож мені сподобалась! Рівень організації – чудовий, не було жодного відхилення від програми, а це рідкість навіть для прес-турів по Україні, не кажучи вже про закордонні».

Детальніше