• Новини
  • Прес-тур до винокурень William Grant & Sons, Шотландія
Євгенія Головіна
Євгенія Головіна
менеджер проекту
«Прес-тур – це для нас більше, ніж вивезти журналістів в якесь місце та показати їм, чим займається клієнт. Це залучити їх до культури, навколишнього оточення, змусити їх закохатися в бренд»
Прес-тур до винокурень William Grant & Sons, Шотландія
Mainstream допомогла провести прес-тур до винокурень виробника елітного алкоголю William Grant & Sons, розташованих у Даффтауні, Шотландія.
 
Учасниками прес-туру були сім журналістів, маркетингових директорів і лідерів думки з п'яти країн (Україна, Білорусь, Азербайджан, Грузія та Росія).
 
Під час мандрівки журналісти мали можливість налагодити контакт з такими брендами, як Glenfiddich та The Balvenie, вивчити винокурні, взяти участь у процесі створення віскі та продегустувати дуже рідкісні версії продукції зазначених брендів.
 
«Виключний менеджмент прес-туру одразу ж зменшив обсяги роботи, яку зазвичай доводиться виконувати журналісту. Насичена програма дозволила мені не лише познайомитися з усіма деталями процесу створення віскі, але й взяти участь в цьому процесі особисто. Нагода взяти участь у багатьох дегустаціях, дізнатися більше про родину Грантів, спробувати себе в ролі майстра винокурні допомогли мені зрозуміти, що бренди Glenfiddich і The Balvenie – це не лише виробники відмінної преміальної продукції, але й філософія смаку, таємниці, сімейних цінностей», - зазначив Євген Банстевич, маркетинговий директор журналу The Guide з Білорусії.
 
Також у рамках програми міжнародна команда відвідала один з найромантичніших замків Шотландії. В ньому вже мінімум чотири століття проживає родина Макферсон-Грантів.
 
Відвідини музею віскі та тур барами Единбургу, в самому серці Шотландії, стали тріумфальним завершенням подорожі.