MAINSTREAM ЗАБЕЗПЕЧИЛО МЕДІАПІДТРИМКУ ПРОЕКТУ GRANT'S GLOBAL BRAND AMBASSADOR У серпні шотландський бренд Grant’s оголосив про пошук нового глобального амбасадора, який відправиться у кругосвітню подорож у 2018 році.
Grant's Global Brand Ambassador

Заявки на участь в конкурсі приймалися з 1 до 31 серпня. На першому етапі кандидату належало придумати рецепт коктейлю з трьох інгредієнтів для майбутніх друзів. При цьому обов’язковим інгредієнтом напою було віскі Grant’s, а два інші мали характеризувати особистість учасника. Подати заявку можна було на сайті або опублікувавши фото в соціальних мережах з хештегом #GrantsInterview.

До другого етапу було допущено 2500 кандидатів, з них 20 щасливчиків поїхали до Шотландії для спеціального навчання. А троє найкращих, озброєні валізкою з віскі, спробували себе в ролі бренд-амбасадора, об’їхавши три країни, від Польщі до Тайваню, за 10 днів! Переможець отримає посаду та оплачену кругосвітню подорож у 2018 році – воно стане алюзією пригод Чарльза Гранта Гордона (зятя засновника дистилерії Вільяма Гранта), яку той здійснив у далекому 1909 році.

В рамках глобальної комунікації було організовано digital-кампанію з підтримки першого етапу проекту в Україні. Кампанія включала анонсування проекту в ЗМІ (media relations), створення спеціального матеріалу в лайф-стайл ЗМІ, digital-кампанію з підтримки проекту в соціальних мережах Facebook та Instagram (контекстну рекламу та промо-публікації).

Підтримку проекту було організовано в рамках абонентського обслуговування компанії William Grant & Sons.

Grant’s
information
Grant’s

Шотландське купажоване віскі Grant’s носить ім’я Вільяма Гранта, засновника сімейної компанії. Впродовж понад 126 років на шляху розвитку виникало багато труднощів. Однак навіть в період дії «сухого закону» дистилерія Грантів не лише не закрилася, а, навпаки, збільшила обсяги виробництва віскі. Мабуть, Вільям знав, що світ не зможе відмовитися від цього напою назавжди. І був правий, адже сьогодні компанією керує вже п’яте покоління нащадків засновника. А девіз бренду – Stand Together – повністю відображає його історію.