Заявки на участь в конкурсі приймалися з 1 до 31 серпня. На першому етапі кандидату належало придумати рецепт коктейлю з трьох інгредієнтів для майбутніх друзів. При цьому обов’язковим інгредієнтом напою було віскі Grant’s, а два інші мали характеризувати особистість учасника. Подати заявку можна було на сайті або опублікувавши фото в соціальних мережах з хештегом #GrantsInterview.
До другого етапу було допущено 2500 кандидатів, з них 20 щасливчиків поїхали до Шотландії для спеціального навчання. А троє найкращих, озброєні валізкою з віскі, спробували себе в ролі бренд-амбасадора, об’їхавши три країни, від Польщі до Тайваню, за 10 днів! Переможець отримає посаду та оплачену кругосвітню подорож у 2018 році – воно стане алюзією пригод Чарльза Гранта Гордона (зятя засновника дистилерії Вільяма Гранта), яку той здійснив у далекому 1909 році.
В рамках глобальної комунікації було організовано digital-кампанію з підтримки першого етапу проекту в Україні. Кампанія включала анонсування проекту в ЗМІ (media relations), створення спеціального матеріалу в лайф-стайл ЗМІ, digital-кампанію з підтримки проекту в соціальних мережах Facebook та Instagram (контекстну рекламу та промо-публікації).
Підтримку проекту було організовано в рамках абонентського обслуговування компанії William Grant & Sons.